agskaali Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Hei, Prøve tidligere å spørre om Beoplay S8 men ingen har tydeligvis prøvd det, så da spør jeg om noe annet! Med dagens stuesituasjon så er det dårlig med plass til et 5.1 anlegg og jeg er dermed på utkikk etter et 2.1, mulig med forsterker som kan etterhvert utvides til 5.1 hvis ønskelig. Jeg ønsker ikke gulv-stående høyttalere ettersom dette tar for mye plass, men gjerne noe litt mindre som er pent og se på (derfor jeg har sett litt på Beoplay S8). Mulig jeg vil koble det på Sonos etterhvert men jeg AIrplay støtte osv på forsterker er alltid hyggelig å ha. Skal brukes til film/musikk/gaming. Pris er opp til 10.000 NOK med alt av utstyr (høyttalere, forsterker, sub) Hva kan dere anbefale? Endret 5. desember 2015 av agskaali Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Når du skal kombinere lydkvalitet og utseendet, samt ikke bry seg altfor mye med kostnaden, kan jeg ikke tenke meg så mange bedre valg enn B&O. Men ville samtidig sammenlignet med denne pakken hos klubben https://www.hifiklubben.no/streaming/bluesound/bluesound-powernode--bw-686-s2-tradlost-musikkanlegg/. De høyttalerne er meget bra til prisen og Bluesound har et ok brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå