Gå til innhold

CM 03/04

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel bare det normale som er nytt, spillere som har byttet klubber, sluttet også videre. Og spillet er vel også mere utviklet i forhold til CM4 som til slutt ble kastet ut på markedet. Og det kom jo et par heftige patcher til CM4, i hvertfall hvis man har isdn som jeg.

Men jeg er jo av den sorten som sitter og gleder meg til neste CM kommer, og har spilt fra CM2 kom. Så løp og kjøp :woot: Det skal jeg, kan ikke vente til fredag :yes:

Edit: normal så slutter de også og lage patcher til eldre versjoner. Men hvis du vil holde på gamle spillere så er det bare og spille CM4

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Det er vel bare det normale som er nytt, spillere som har byttet klubber, sluttet også videre. Og spillet er vel også mere utviklet i forhold til CM4 som til slutt ble kastet ut på markedet. Og det kom jo et par heftige patcher til CM4, i hvertfall hvis man har isdn som jeg.

Men jeg er jo av den sorten som sitter og gleder meg til neste CM kommer, og har spilt fra CM2 kom. Så løp og kjøp :woot: Det skal jeg, kan ikke vente til fredag :yes:

Edit: normal så slutter de også og lage patcher til eldre versjoner. Men hvis du vil holde på gamle spillere så er det bare og spille CM4

Vive la CM03/04 :woot:

Lenke til kommentar

En del nytt i CM 03/04. Også en del ting som forsvant i overgangen mellom CM3 og CM4 er tilbake. Ting som 'Previous meetings' og slike små artige detaljer.

Eneste jeg skulle ønske det fantes på CM4 er en mulighet til å si at jeg for svarte ikke vil ha den forbanna manager jobben!

Argh! Norge har plaga meg i 3 sesonger nå. Spør på nytt hver helsikes uke!

Er så sykt lei. I tillegg så spør de ingen andre heller. Blir så frustrert! :gretten:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...