Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Enmannsprosjektet Falskaar er den mest ambisiøse modifikasjonen til Skyrim.FEATURE: Når større også er bedre Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 "Denne Skyrim-modden gav skaperen jobb på et av fjorårets største spill" Dere vet at spillet kom ut i 2011? Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Falskaar er vel kanskje en av moddene som legger til mest nytt innhold i Skyrim. Hvor bra dette innholdet var kan diskuteres Joda mannen er flink og imponerende sådan, men Falskaar var ganske kleint til tider etter min smak... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Falskaar er ok, men ikke noe som er verdt en artikkel i 2015. Da er det jaggu meg mange, mange andre mods som jeg lett tør påstå sammenligner i ambisjon og størrelse. Falskaar er mest nevneverdig fordi det var en enmanns-jobb, ikke pga kvaliteten på selve modden. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 "Denne Skyrim-modden gav skaperen jobb på et av fjorårets største spill" Dere vet at spillet kom ut i 2011? Du bør lese mer enn bare overskriften :-) Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 "Denne Skyrim-modden gav skaperen jobb på et av fjorårets største spill" Dere vet at spillet kom ut i 2011? Og han fikk jobb i bungie som gav ut destiny i fjor. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 "Denne Skyrim-modden gav skaperen jobb på et av fjorårets største spill" Dere vet at spillet kom ut i 2011? Nå var det vel heller ikke Skyrim det var snakk om, men med "et av fjorårets største spill" mener de Destiny. Som artikkelen sier endte han opp med jobb hos Bungie. Lenke til kommentar
XtMartin Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 "Denne Skyrim-modden gav skaperen jobb på et av fjorårets største spill" Dere vet at spillet kom ut i 2011? Var det ikke på grunn av denne han fikk jobb i Bungie, og spillet som refereres til er vel Destiny. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg tror Mr. Hermonella har tatt poenget, folkens. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Tror jeg en påminnselse til du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå