Kristoffer Møllevik Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Her en en liten hjelpeguide til de ulike objektivene som finnes der ute.GUIDE: Vidvinkel er for landskap og boligannonser, mens tele er for sport, fugler og kjendiser. Eller? (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg SilentNET Skrevet 5. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2015 En flott artikkel med (stort sett) egne bilder. Masse nyttig og relativt lett forståelig informasjon. Dette er tommelen opp! Jeg har tidligere vært ganske krass i kommentarfeltet på flere artikler, men da har det vært berettiget. Så da er det greit å si fra når noe er bra også :-) Denne artikkelen vil kunne være stor hjelp for mange ferskinger. 12 Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Har selv et Nikkor 28-300mm VR til fullformat (FX) kameraet mitt. Utrolig praktisk og fleksibelt, med tanke på at det er vidvinkel på det nærmeste til tele. Koster da igjen flesk og veier en del, men men. Lenke til kommentar
Zaph_ Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Flott artikkel! Veldig spennende for en fotografispire (: Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 En flott artikkel med (stort sett) egne bilder. Masse nyttig og relativt lett forståelig informasjon. Dette er tommelen opp! Jeg har tidligere vært ganske krass i kommentarfeltet på flere artikler, men da har det vært berettiget. Så da er det greit å si fra når noe er bra også :-) Denne artikkelen vil kunne være stor hjelp for mange ferskinger. Enig! Veldig bra at dere bruker egne bilder fremfor stock-foto. H Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Er det noen som har forslag til oppstartsbilde jeg kan kan legge inn på Canon S120 for å minne kona om at 24mm vidvinkel gir unaturlige bilder? Det er selvfølgelig mulig å ta bilde av et ruteark, men regner med at automatikken i kameraet kompenserer for tønneforvrengning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg