PoleCat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har et 2048/256 abo hos Hesbynett i Stavanger. I den siste uken har linjen vært veldig ustabil, og på deres egne og ITavisens linjetester kommer jeg sjelden over 1000, som oftest rundt 600. Har vært i kontakt med dem, for å teste at det ikke er hos meg feilen ligger (utstyr og lignende) og vi har kommet frem til at det ikke er hos meg. De sier nå at linjen i sentralen skal oppgraderes om ca en uke, og da vil det jo fortsette slik til dette er gjort. Det vil si at jeg i utgangspunktet betaler for tre ganger så mye som det jeg får. Kan legge til at jeg har veldig god kontakt og fin tone med kundeservice hos dem og derfor spør jeg her først i stedet for direkte til dem. Regner med at dette er et veldig kinkig område, men bare lurer på om det er noen som har peiling eller har vært borti lignende tilfeller. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Skriv et brev til adsl leverandøren og forklar problemet for dem og krev kompensasjon for den tiden du har hatt ustabil/dårlig linje...Som oftest så får du 1 mnd fri adsl... Lykke til Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Det endte med at jeg fikk 14 dagers gratis bruk. Fair enough. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå