NearUchiha Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Har hørt noen rykter om lag-nivået i Lonesome Road at det er mye mer lag der enn i resten av spillet, pluss en video på youtube , er det så mye lag der som det er i youtube videoen helt fra starten til begynnelsen, er det mest lag hvis save filen er for stor eller er det så mye lag uansett hvor stor save filen er? Spør fordi jeg hadde tenkt å starte en ny game for å farme trofèene i LR og lurer på å benytte meg av en høy intelligence og/eller swift learner for å korte ned på spillet og save filen så ikke den blir altfor stor og når en høy nok level relativt tidlig på save filen, hvis det har noe å si på lag-nivået. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Aldri spilt New Vegas på PS3, men ja dlcene er ikke godt optimalisert i det hele tatt. De ble spyttet ut fort og selv om de oser av kvalitet på andre områder så sliter de med utførelse av det tekniske. Kan være Save-filen, hvor langt har du spilt? Gamebryo (spillmotoren) har en tendens til å få save game bloating. Endret 5. desember 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Akkurat begynt på ny save fil i Goodsprings, 2312 kb så langt. Hadde ikke noe mer problemer med lag i de andre dlc'ene når jeg spilte gjennom de, ikke noe mer enn i resten av Mojave, bortsett fra enkelte steder som ultra-luxe som kun var et "slideshow". Dead Money hadde ikke noe lag eller freeze i det hele tatt, så vidt jeg husker. Synd at den aller vanskeligste dlc'en visstnok skal være den mest problematiske lag-vis i følge youtube videoen. Er det mulig å fullføre Lonesome Road før level 25 hvis man følger en spesiell strategi med special, skill points og perks og setter ned vanskelighetsgraden til very easy? Kanskje grunnen til at han i videoen merket så mye lag var fordi han hadde en for høy level og for stor save fil, eller at det forhåpentligvis kun er enkelte steder i Divide med så mye lag og ikke helt fra starten til begynnelsen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 På very easy så burde du klare det ganske så greit på level 25 ja, men det er et seigt DLC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå