Nitromarsjipan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Noen som vet når Half-Life2 kommer i hyllene? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) April 2004 Nja, si ikke det. Ingen ting er vel sikkert enda ? Endret 16. november 2003 av rottert Lenke til kommentar
Fury Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 April 2004 Nja, si ikke det. Ingen ting er vel sikkert enda ? Når var noe some helst sikkert med utgivelses datoer? *grin* Siden Valve ikke har sagt noe selv, eller i det hele tatt kommentert utsagnene fra Vivendi, så tror jeg det stemmer sånn ca. (plus/minus en måned) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Noen tror enda på "Holidays", altså jul. Men det har vel egentlig få noen tro på, inkludert meg. :grine: Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ahhrg! Jeg vil ha det spillet! Hvorfor så lenge? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ahhrg! Jeg vil ha det spillet! Hvorfor så lenge? Hva tror du? Et spill er ikke ferdig på 1-2-3. Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hadde ikke de fobanna idiotene i valve løyet om utgivelses datoen hadde kanskje flere sett fram til dette spillet ,men slik de svikter fans overalt med å lyge om at de kanskje skulle få det ferdig til september. De var ikke ferdig å det er jo bevist. Valve skal være så kjent med å være så snill mot fans ,men de er bare en gjeng med feite nerder som kan brenne. Godt å få det ut. Ja det kommer antaglig april 2004 hvis dem ikke løyg om den datoen også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Nå går det jo et rykte om at fyren som sa det med April 2004 er sparket fra selskapet, og Gabe Newell (main producer) fortsatt insisterer på "Holidays". Som kan være alt fra juleferie, påskeferie, til sommerferie for alt vi vet. Men rykter er jo rykter da. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Nå går det jo et rykte om at fyren som sa det med April 2004 er sparket fra selskapet, og Gabe Newell (main producer) fortsatt insisterer på "Holidays". Som kan være alt fra juleferie, påskeferie, til sommerferie for alt vi vet. Men rykter er jo rykter da. Det er bare fjas for han som sa det jobber ikke for Valve så Valve kan ikke sparke han . De lyger som ****** men spillet kommer sikkert neste år tipper jeg eller kansje sammen med Duke Nukem Forever. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ahhrg! Jeg vil ha det spillet! Hvorfor så lenge? Hva tror du? Et spill er ikke ferdig på 1-2-3. Spillet var liksom nesten ferdig, menne så kommer hackeren og ødelegger for oss skikkelige folk.... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ahhrg! Jeg vil ha det spillet! Hvorfor så lenge? Hva tror du? Et spill er ikke ferdig på 1-2-3. Spillet var liksom nesten ferdig, menne så kommer hackeren og ødelegger for oss skikkelige folk.... Ja for du tror på propaganda , hackeren stjal det som valve hadde alt de holdt på med , spillet var ikke i nærheten av og være ferdig. Jeg personlig tror at Valve gjorde det for ikke bryte avtalen med ATI. Det var ikke hackerens feil at spillet var uferdig , Valve løy til alle . Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er ikke kommet noen offisiell uttalelse om når Half-Life 2 kommer. Se produktsiden for Half-Life 2 for dato i fremtiden: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14320 - Vi oppdaterer den så snart vi hører en offisiell dato fra Vivendi eller Valve. Hva andre kilder sier er helt irrelevant og baserer seg på rykter. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Etter min mening er det patetisk og utsette et spill fordi det komm ut en ulovlig betaversion. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Etter min mening er det patetisk og utsette et spill fordi det komm ut en ulovlig betaversion. Og det er patetisk pga hva da??? I kildekoden som ble stjålet lå bla Valves nettverks sikkerhetsrutiner som var utviklet fra bunnen av, samt en ny piratkopieringssikring som også er ganske ille å la feil folk å se kildekoden til... Hadde jeg vært ansvarlig for et produkt som også skal introdusere en ny engine som skal selges til bruk i andre spill, så hadde jeg også trukket det tilbake for skrive om de tingene som kunne brukes av feil personer.... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ahhrg! Jeg vil ha det spillet! Hvorfor så lenge? Hva tror du? Et spill er ikke ferdig på 1-2-3. Spillet var liksom nesten ferdig, menne så kommer hackeren og ødelegger for oss skikkelige folk.... Ja for du tror på propaganda , hackeren stjal det som valve hadde alt de holdt på med , spillet var ikke i nærheten av og være ferdig. Jeg personlig tror at Valve gjorde det for ikke bryte avtalen med ATI. Det var ikke hackerens feil at spillet var uferdig , Valve løy til alle . Det er vel heller du som tror på propaganda her da, og han ble sparket ifra Vivendi Universal, HL2's utgiver. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nå går det jo et rykte om at fyren som sa det med April 2004 er sparket fra selskapet, og Gabe Newell (main producer) fortsatt insisterer på "Holidays". Som kan være alt fra juleferie, påskeferie, til sommerferie for alt vi vet. Men rykter er jo rykter da. "holidays" i usa er ikke det samme som i england. Holiday i usa referrere til Høytider, og ikke ferier generellt....så juletider eller påske ja, men ikke, sannsynligvis, sommerferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå