MagnusDenKule Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Hey, leter etter et headset til pc, for rundt 1000 kr. Jeg spiller aller mest CS:GO, men også Skyrim, Battlefield, og flere spill, men hovedsakelig CS:GO. Takk for alle forslag. Lenke til kommentar
Exirem Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 for et år siden kjøpte jeg Razer Kraken 7.1 som ligger på cirka 1000,- jeg synes denne har god lydkvalitet og til en god pris Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Har tidligere hatt qpad qh 90. Meget bra headsett, men micen holder dessverre ikke mål. Byttet den 2 ganger før jeg til slutt gidde opp. Bruker nå hypex som føles helt likt ut med mic som holder. Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Feil tråd :x Endret 5. desember 2015 av tommynecro Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg har selv HyperX Cloud II, og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå