Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre? Uerfaren kjæreste med negativ tankegang?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er gutt/mann i 20åra. Sitter nå og er litt deppa. Det er 4-5 gangen jeg depper over den samme håpløse følelsen. Jeg tror det er kjæresten som har negativ tankegang og hennes dårlige sosiale intelligens som er problemet. Jeg har ordentlig problemer med å forklare hvordan og hvorfor. Jeg føler også det er urimelig av meg å kreve disse tingene.

De overfladiske problemene. Hun har aldri sagt at hun elsker meg eller lignende. Nærmeste var at hun tok initiativ til å legge oss som kjærester på Facebook. Vi har ikke hatt sex, klining og kosing ja. Men ikke sex.

Hun har flere problemer som astma, mensensmerter type veldig mye og epilepsi. Disse merker vi ikke så mye av. Så egentlig ikke problem. Men har vært problem tidligere i livet hennes som kan være med å forklare hvorfor lav sosiale intelligensen. Hun er veldig positiv til disse tingene som setter meg litt av pinnen i forhold til at jeg skal inntrykk om hun har negativ eller positiv tankegang.

Sosiale problemer. Jeg har problemer med å finne ting med henne. Hun skal sette så mange "begrensninger" på hva som er greit å gjøre at det er slitsomt. Det er alltid et eller annet syting eller klaging om vi skal gjøre den mest simple tingen. Gå på tur feks. Hun blir ikke med i butikken, ikke vil hun være med på noen av mine hobbier, ikke vil hun være med på sosiale ting med vennene mine eller hennes. Jeg føler meg så innestengt. Samtidig som hun prøver å være åpen og en person om frihet, så lager hun så mange begrensninger det er helt.... Jeg vet ikke... Tingen som skal bli utført betyr mer en meg? Jeg forstår det ikke!

Er hun blind på seg selv, har hun rare.... Jeg skriver mer om det her etterpå... Jeg føler meg bare så føkkings urimelig og legge slike krav om at jeg skal ikke føle meg innestengt wtf... >.< rkdbeøgkwvføebe men samtidig så kjemper hun for frihet... Jeg er forvirret! Jeg kommer tilbake å skiver mer senere.....

Anonymous poster hash: 61e7e...1f5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo bare vente med å poste til innlegget er ferdig?

Hvorfor er dere sammen da? Er det verdt det? Jeg tror at mange er i dårlige forhold fordi man er redd for å være alene, redd for at ingen andre vil ha deg. Og ikke minst vegrer man seg for å såre en person som har masse issues.

Et forhold skal ikke være slitsomt og negativt. Det skal ikke være frustrerende og tappe deg for energi.

Endret av oscrue10
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min eks har epilepsi og hun måtte sette begrensninger på alt, siden uansett hva hun gjorde var det alltid en frykt for at hun fikk anfall, da kunne flere ting skje: pisse på seg, snakke rart etterpå, "virke" dum etter anfallet (ikke så rart når hjernen får overload så det holder) også er det jo at folk kan se at hun får anfallet og ikke vet hva det er engang.

Ikke kult for en person å takle alt det, derfor har dama di krav til diverse situasjoner.

Prøv å se det i fra hennes øyne, ikke lett, men prøv.

Hvis jeg tar kjempe feil ang alt dette så beklager jeg, kanskje er hun en slitsom drittkjærring soom du må dumpe.

who knows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...