Garmin Native Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Skal du gi treningsklokke i julegave? Vi hjelper deg å finne den beste.ANNONSE: Disse dingsene vil gjøre treningen bedre Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 "Vi hjelper deg med å finne den beste treningsklokken." Er det lov å ha slike påstander i en annonse som dette da? Er vel relativt udokumentert er Garmins klokker er best på til alt og alle. 2 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Klokke?! Vet ikke helt jeg 4 Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 "Vi hjelper deg med å finne den beste treningsklokken." Er det lov å ha slike påstander i en annonse som dette da? Er vel relativt udokumentert er Garmins klokker er best på til alt og alle. All ads lie, and all ads deceive. Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 "Vi hjelper deg med å finne den beste treningsklokken." Er det lov å ha slike påstander i en annonse som dette da? Er vel relativt udokumentert er Garmins klokker er best på til alt og alle. All ads lie, and all ads deceive. Helt klart, men jeg tenker mer på hvorvidt det er lovlig eller ikke. Så vidt meg bekjent så er det ikke lov å si at "vårt produkt er best", med mindre man faktisk har dekning for det, og da må man for eksempel omtale det som "testvinner". Rema 1000 får for eksempel ikke lov til å kalle seg "billigst" lenger. Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 like greit å drite i all denna teknologien å ta seg en tur på fjelle å få seg frisk luft hehe 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Den dagen en smartklokke får like god batteritid som armbåndsuret jeg har i dag skal jeg kjøpe en. Jeg tipper det blir lenge til. Mitt armbåndsur har jeg byttet batteri på 2 ganger, så jeg vet at batteriet holder ca 7 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg