wd1200jb Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja hw.no dere er virkelig på pletten for og irritere folk. Når mine venner begynner og ringe meg opp og kjefter fordi dere mener jeg er dem. Det er vel litt langt og gå... Banner dere alle brukere hvis det er mere enn 2 fra samme ip?. Håper virkelig dere rydder opp. Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja hw.no dere er virkelig på pletten for og irritere folk. Når mine venner begynner og ringe meg opp og kjefter fordi dere mener jeg er dem. Det er vel litt langt og gå... Banner dere alle brukere hvis det er mere enn 2 fra samme ip?. Håper virkelig dere rydder opp. Du får gi dem ett kurs i NATting... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) La oss ikke begynne nå igjen med de håpløse diskusjonene. Kjenner igjen likheten fra andre tråder. Anbefaler at tråden stenges. Endret 16. november 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvis dere sitter flere på samme ip adresse med hver deres forum konto, hvorfor trenger dere da ringe hverandre ? SKulle vel ikke være så utrolig langt mellom dere da ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvis dere sitter flere på samme ip adresse med hver deres forum konto, hvorfor trenger dere da ringe hverandre ? SKulle vel ikke være så utrolig langt mellom dere da ? lol ! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Stenges av åpenbare grunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg