meg0709 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei. Jeg er på utgikk etter en ny tlf med tanke på at min mest sannsynelig døde i går, var dumt å ligge på den(kanskje jeg burde ta ett hint å slanke meg, lol). Anyway, jeg er da på utgikk etter den beste android tlf til 3000kr, 4000kr og 5000kr, er vel mest en samsung person, men er ikke noe i veien for å vurdere andre merker heller. Så setter gjerne pris på tips, men jeg vil si at 5000kr er maks beløp så det blir ikke noe typ galaxy S6 regner jeg med noe som er ok. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvilket telefon abb har du? Selv kjøpte jeg Samsung S6 Edge til 300kr med fornying av abbet med 12 nye måneder. Kansje du også kan fornye ditt slik at du også får råd til en S6? Veldig fornøyd med telefonen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Tja, kan jo forsøke det også, men alt i alt så blir det jo samme prisen egentlig over tid, kan kan jo vurdere det så klart, får undersøke litt i morra. Eneste er vel at det blir 12 måneder binding av slike ting, hehe. Må ikke ha S6 eller den aller aller nyeste da, men kunne jo vært greit det også hehe. Endret 5. desember 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvorfor ikke kjøpe noe som er mye bedre en Samsung som Nexus 5x eller 6p. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Sa aldri at jeg skulle eller måtte ha samsung. Jeg bare spør om tips. Endret 5. desember 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg flyttet tråden til riktig kategori. Det kan være lurt å nevne bruksområder og hvilke funksjoner du ønsker / bruker, og hvilken maskinvare du prioriterer: stor skjerm, lang batteritid, godt kamera, osv. Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Du får kjøpt Nexus 5X i butikk på Elkjøp for 3500,-. Skulle jeg hatt en android telefon til under 5000 idag, hadde jeg ikke nølt et sekund og gått for denne. Hvor lenge man får den til den prisen vet jeg ikke. Koster egentlig 4700,-. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Ok, takk, skal se på det forslaget. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Du får kjøpt Nexus 5X i butikk på Elkjøp for 3500,-. Skulle jeg hatt en android telefon til under 5000 idag, hadde jeg ikke nølt et sekund og gått for denne. Hvor lenge man får den til den prisen vet jeg ikke. Koster egentlig 4700,-. Tror ikke det tilbudet gjelder særlig lenger. Men Hva er galt med å fortsette med Samsung? A7 f.eks er en bra telefon til ca 3000. LG G3 også i samme prisklasse. Ellers har du LG G4 som er litt dyrere. S6 er heller ikke verst om du kan gå med på dårlig batteritid. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg er enig med nexus. Ren Android som blir oppdatert.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 For noen er ren Android viktig. For andre er de ekstra funksjonene som følger med de diverse produsentene like viktig. Jeg ser fordelen ved begge. Skulle gjerne hatt ren Android på min Note 3, men MED noen av de spesifike Samsungappene. Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Du får kjøpt Nexus 5X i butikk på Elkjøp for 3500,-. Skulle jeg hatt en android telefon til under 5000 idag, hadde jeg ikke nølt et sekund og gått for denne. Hvor lenge man får den til den prisen vet jeg ikke. Koster egentlig 4700,-. Tror ikke det tilbudet gjelder særlig lenger. Men Hva er galt med å fortsette med Samsung? A7 f.eks er en bra telefon til ca 3000. LG G3 også i samme prisklasse. Ellers har du LG G4 som er litt dyrere. S6 er heller ikke verst om du kan gå med på dårlig batteritid. Var på Elkjøp senest idag, og der var den prisen 3500,-. Så det tilbudet gjelder nok fortsatt. Men det gjelder kun i butikk. Ikke på nett. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Samsung s5 neo er på tilbud på lefdal til 3495, tilbudet kom idag. Den koster forøvrig 3600 på netonnet men ligger ellers opp mot 4000. Usikker om jeg skal ha litt is i magen og se om den kommer billigere eller slå til ? Pleier netonnet, komplett osv ha kamanjer? Uansett et tips til deg som liker godt samsung ? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg er enig med nexus. Ren Android som blir oppdatert.. Oppdateringer betyr lite eller ingenting, og kan i verste fall fuck'e opp telefonen. Jeg har selv vurdert å slå av alt som heter oppdateringer (antar at det lar seg gjøre). En viss fordel at man får begrenset antall søppel-apps og diverse på telefonen, men synes ikke at det er så viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå