Neonex Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Hei. Lokket på laptop en har plutselig løsnet i ene hjørnet. Noen tanker om hvordan jeg kan ordne det selv? Ser ut som plastikk festet inni er knekt. Noen tips? PCen er god til sitt bruk, men gammel, så MacGyver løsninger går fint. Endret 4. desember 2015 av Neonex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvis det er plastikk på plastikk så lim eller teip. Et bilde av skaden hadde jo selvsagt hjelpet. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Hvis det er plastikk på plastikk så lim eller teip. Et bilde av skaden hadde jo selvsagt hjelpet. Prøvde og stresset med å laste opp en liten videosnutt, ser ikke ut som diskusjon liker .mp4 formatet elns. Hvis jeg bøyer forsiktig og lirker litt får jeg den tilbake i "normal" stilling når jeg lukker pcen, men da må jeg gjøre det med pcen på høykant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Last den opp på youtube og sett inn linken her, like kjapt og greit det Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 https://youtu.be/lZstgXNjIQ8 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 MacGyver løsninger går fint. Denne kjøper vi, liker å se resultater Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Patentband og gjennomgangskruer^^ Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Ser ut som det er selve festet i skjermen som er røket. Må vel bestille nytt feste på nett, men det kommer vel ikke før i romjulen. Tips til midlertidig løsning? Er best bet superlim eller? Skruene skulle egentlig vært festet i en tre bikube aktige hullene det Dere ser, og metallstangen er knekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå