AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Fikk satt inn spiral for litt over 3 år siden. Blødde veldig lenge etter, særlig under og etter samleie. Nå har jeg fått en slags verkende følelse i underlivet etter samleie, særlig etter enkelte stillinger hvor han tydeligvis kommer lenger inn. Det er utrolig plagsomt og ganske turnoff Kan dette skyldes spiralen? Har googlet, men finner ingenting som smerter som kommer etter samleie.. Det er sjelden jeg får smerter under selve samleiet. Et par ganger har det vært så vondt etterpå at jeg har måttet litt i sengen en stund før jeg har orket å reise meg opp, derfor har jeg bestilt time hos fastlegen, men fikk ikke time før om to uker. Ble litt langt dette, men håper noen med lignende erfaringer kan svare Anonymous poster hash: 7e2c3...8c2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg har ikke hatt spiral selv, men flere av venninnene mine har endt opp med å ta den ut fordi den bare var vond og smertefull. Vet ikke om noe spesielt knyttet til samleie, men det i hvert fall ikke uvanlig at spiral kan være vondt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg anbefaler å ta opp problemet med legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå