RuneK Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kystens voktere... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Flott bilde, av et ekte sørlandsk industriprodukt. På min skjerm glir det hvite over i hvit bakgrunn, noe jeg mistenker skyldes min ukalibrerte skjerm. Dersom flere opplever det samme, vær snill å nevne det, så jeg vet jeg må justere.. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Flott bilde, av et ekte sørlandsk industriprodukt. På min skjerm glir det hvite over i hvit bakgrunn, noe jeg mistenker skyldes min ukalibrerte skjerm. Dersom flere opplever det samme, vær snill å nevne det, så jeg vet jeg må justere.. Hei Trond. Takker for kommentaren. Hos meg er der en del forskjell mellom bakgrunn i bilde og mellom skjermen. Må innrømme at det er nok en tilfeldighet fra min side, for noen kalibrering av skjerm har jeg vel aldri foretatt Ellers er det jo bra de er ute og seiler med de dyre fartøyene. Når de først er bygget og satt i drift er det jo en forutsetning at det brukes resurser å holde de operative ellers er jo det hele bare en vits Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg