Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Noe du vet at hun blir glad for fordi du kjenner henne godt nok til å vite hva hun ønsker seg. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kvinner er noen underlige, vidunderlige vesen. De vil ha noe fra deg som er deg og som sier: " Jeg håper du liker det, for da blir jeg glad og kanskje du også. Hva de egentlig vil ha - kjøper de seg selv etterpå likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Her blir det antagelig gode billetter til Adele-konserten i mai... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Gavekort på spa er alltid en vinner, etter min erfaring. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Min kjæreste vil ha Mulberry-veske og diamanter... Lenke til kommentar
VikingenHeimdall Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Dei har som regel ei ønskeliste på lur. Spør etter den. Ellers så er smykke og spa ein god ide. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg ville neggu ikke hatt noen smykker, nei. Og der har du hele svaret ditt. Du må vel kjenne kjæresten din såpass at du veit om hun helst vil ha diamantøredobber eller Fallout 4? Jeg vil ha Fallout 4. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Noe som bærer referanse til noe dere har opplevd sammen. Gjerne noe som er internt nok til at bare dere "skjønner det". Det vil knytte dere bedre sammen, og det du gir vil ha høy emosjonell verdi, samme hva det er. Som et eksempel; jeg ga ei jente et håndkle i bursdagsgave en gang, som referanse til hvor våt hun ble. Det funka fordi relasjonen var mer seksuell enn emosjonell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå