GrinderX9 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Noen andre som har bryna seg litt på Uncharted 4 betaen? Testa den litt i går. Som multiplayer spill er ikke dette helt min greie, ettersom jeg uansett liker singel player i spill bedre. Men gjorde meg opp noen tanker om grafikken. Vet ikke om de har gjort for god jobb på Uncharted collection, for jeg ble rett og slett skuffa over grafikken her. Lite å sette fingeren på som føltes som en stor oppgradering. Men så var brettet jeg spilte kanskje ikke laget for den store grafiske wow effekten. Hva er andre sine tanker? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Har ikke spilt betaen, men hvis jeg ikke tar feil så er grafikken "nedskalert" i MP da det skal flyte i 60 fps. Singleplayer er derimot 30fps fordi dem pusher grafikk så langt det lar seg gjøre på systemet. Kanskje derfor du ble skuffet? https://www.youtube.com/watch?v=02OnzheWyqo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jeg er veldig interessert i høre om hvordan våpenhåndteringen fungerer her? Er det like uinspirert og pinglete som før, eller har de tatt med seg TLOU-erfaingen og overført dette til Uncharted? Fikk nesten digital aids når jeg testet demoen til Uncharted Collection, var faktisk verre enn jeg kunne erindre det . Men de tok vel også våpenbiten fra Uncharted 2 og kryssimplementerte det i samleboksen om jeg ikke husker feil, rent personlig syns jeg det fungerte best i Uncharted 3, selv om det var ganske kjipt likevel. Endret 8. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå