hakkepeiling80 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 HJELP jeg har en dell bærbar 8600 inspiron. grafikk kort er 128MB DDR NVIDIA® GeForceFX™ Go5650 Dette kortet kan jeg koble på tv'n ved hjelp av en svideo kabel, men problemet er at når jeg kobler den til tv'n da får jeg kun svart-hvitt bilde på tv'n. hvordan får jeg fikset dette.. takknemlig for svar Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvor gammelt er fjernsynet ditt? Kan det hende det har problem med NTSC? Vet at første gang broderen kjøpte DVDspiller og plugget det i SCARTEN på et gammelt fjernsyn fikk vi bare svart-hvitt bilde når vi så sone 1 filmer (altså, NTSC format) Lenke til kommentar
hakkepeiling80 Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Hei, Takk for tipset, men dette gjelder kun sone 2 filmer, og tv'n er en sony tv som er toppen 2 år gammel så derfor er det så rart. tenkte kanskje at det var noen drivere som måtte installeres men jeg finner ikke noe hint and tips på nettet liksom så det er jo det som er så irriterende.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) drivere drivere drivere kjedelig jobb, last ned et driverfjernerprogram. (eks nasty file remover 0.71) last ned mange drivere (fra nvidia.com) avinnstaller skjermkortdriveren, kjør programmet of fjern rester, installer ny driver........ har hatt det problemet med begge mine gf4kort Endret 16. november 2003 av genesis Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Du har for gammelt tv.. Du trenger en overgang.. S-video til composit Eller prøv noen av forslaga her først http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=svart-hvitt TaZ Endret 16. november 2003 av taz Lenke til kommentar
OeO Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 bare prøv forskjellige singnaler pc'en sender over kabelen, jeg får det bare til å funke når jeg sender composite video out, ikke med s video. Prøv dette først før du soser med alt det andre. kan være så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå