Rayrayyyy Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei! Jeg har en framføring veldig snart og jeg har et spørsmål. Hva skal "hva kjennetegner fantasy sjangeren i disse bøkene" bety??? Og "hva kjennetegner forfatterne?" Trenger svar fort, plis:)))) Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det finnes en egen kategori for skole og slikt hvor du kan spørre. Får sikkert hjelp der... Men altså, hvis du ikke skjønner de to spørsmålene/problemstillingene, så må jeg si at du har et mindre godt utgangspunkt! Kjennetegn = særtrekk, det vanlige, fellesnevner.... 1 Lenke til kommentar
Rayrayyyy Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg har en fordypningsoppgave med problemstilling. Jeg har temaet fantasi også spørsmålet hva kjennetegner fantasysjangeren i boka? Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om du skjønner. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Da bør du jo sjekke ut hva som er typisk i fantasysjangeren. Da er det bare å google. Så må du sammenligne dette med boka du har (forhåpentligvis) lest. wikipediaartikkelen om fantasy: https://no.wikipedia.org/wiki/Fantastisk_litteratur Dette er egentlig ikke vanskelig i seg selv, men kan gjøres veldig komplisert i og med at det er mange kjennetegn ved fantasy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå