Bjonness406 Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) det var nesten umulig å ta et bilde, så brukte et gammelt jeg hadde der du ser fra en litt annen vinkel pl2.jpg Så er denne brakketten bare skrudd fast i kabinettet(følger med pumpetoppen). d5_holder.jpg Du skjønner det med en gang du har delene i hånden Du har montert den her altså? (markert med rødt) Endret 6. desember 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Takk Tror desv jeg ender opp med den nye d5'en, siden jeg ønsker ikke å ha den så nærme skjermkortet. Får heller ikke festet den gamle d5'en til en vifte, siden holderen er utsolgt på DI og lages ikke mer :/ Vurderer å heller gå for petg, er det mye vanskeligere? Hva trenger jeg da av verktøy? Trenger vel antiknekk slange. Hva mer? Trenger jeg f.eks noe for å gradere rør med? Eller noe til å holde røret fast med? Burde jeg gå for et kit f.eks? Hvilket? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Da var deler bestilt Linker til Kyrre sin post i den kalde kafeen, hvis noen er interessert i å vite litt mer om hva man trenger for akryl/PETG. Gikk for PETG, får håpe jeg får det til da Håper bare jeg ikke mangler noe nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå