Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Monet Broen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Flotte sommerlige bilder og et spennende motiv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kanskje ikke så rart at Monet falt for den. Velger meg V2 der designet kommer godt fram. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Interessante bilder av broen i Bærum. Vanskelig å velge favoritt, men tror jeg velger meg V2. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 To flotte bilder av denne vakre broen , det første et stemningsfullt landskapsbilde og det andre et nærmere blikk på detaljene til dette arkitektoniske mesterverket. Flott fanget og formidlet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 For et praktbygg! Visste ikke om dette, så takk for presentasjon! To flotte visninger. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Artig historie som var ukjent for meg. V2 det beste bilde etter min oppfatning. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Er helt enig i at V2 viser fasongen og konstruksjonen på en bedre måte, men jeg synes det ble litt for mange forstyrrende elementer i bildet, som feks. kontorbygget til venstre, de utbrente skyene oppe i høyre hjørne og ugresset i forgrunnen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Stilig da! Er litt svak for fine broer jeg. Artig historie. ☺ Litt rotete omkring på en måte, men det gjør ikke så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg