mfb Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei. Broren min brukte kontoen min til å spille cs source og brukte wallhack. Dermed ble jeg VAC banned. Nå har jeg lyst til å kjøpe metal gear solid og spille det, men kan jeg kjøpe og spille dette uten problemer når kontoen min er VAC banned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det burde ikke by på problemer, da spillet så vidt jeg vet ikke benytter seg av bac. Er ikke den sperren også midlertidig? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Vac er permanent, men såvidt jeg vet så påvirker det vel bare spillet det er blitt jukset i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Så lenge det er et Valve spill så vil det påvirke alle Valve spill, men om det f.eks. er MW2 så vil man fint kunne spille MW3https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-Radz-6869#vacgames Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Lesson learned: aldri lån bort steamkontoen din til andre Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 "Broren" ja. Alltid er det broren. 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ja sant. Eller kompisen. Jævla hackere. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 VAC ban gjelder det ene spiller du blir bannet i. Har hørt at unntaket er CounterStrike Source der hvis du blir bannet i et source spill blir du bannet i alle andre Source spill men jeg har ikke funnet noe som bekrefter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 VAC ban gjelder det ene spiller du blir bannet i. Har hørt at unntaket er CounterStrike Source der hvis du blir bannet i et source spill blir du bannet i alle andre Source spill men jeg har ikke funnet noe som bekrefter det. Så lenge det er et Valve spill så vil det påvirke alle Valve spill, men om det f.eks. er MW2 så vil man fint kunne spille MW3 https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-Radz-6869#vacgames Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Synes steam burde bør sperre hele kontoer for å få forhindre juks. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Hei. Broren min brukte kontoen min til å spille cs source og brukte wallhack. Dermed ble jeg VAC banned. Nå har jeg lyst til å kjøpe metal gear solid og spille det, men kan jeg kjøpe og spille dette uten problemer når kontoen min er VAC banned? Opprett heller en ny konto, og kjøp alle spille igjennom den fra nå av. Er ikke noe vits å gå rundt og bruke en VAC bannet konto. VAC ban gjelder det ene spiller du blir bannet i. Har hørt at unntaket er CounterStrike Source der hvis du blir bannet i et source spill blir du bannet i alle andre Source spill men jeg har ikke funnet noe som bekrefter det. Stemmer ikke. Les igjennom support artikkelen fyren over postet. Endret 6. desember 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Synes steam burde bør sperre hele kontoer for å få forhindre juks. Er litt uenig i det. Nei, det er ikke noe stas med juks eller ufin oppførsel, men med såpass lite krav til bevis som jeg har opplevd det har vært så ville det vært både urettferdig, og for enkelte tragisk om man skulle miste en konto fordi en ukjent person mente du jukset. I mitt tilfelle ville det per dags dato si at jeg hadde mistet tilgang til 544 spill... Men det hadde vært ok å utstenge personen fra mp en hvis periode, si 2-4 uker f.eks. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 "Broren" ja. Alltid er det broren. På seg selv kjenner man andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå