TJS91 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei! Jeg har hatt min Razer Sieren siden den kom ut, funker fint. Men jeg syntes min stemme blir veldig mørk, litt uklar og litt vell mye bass fra tid til annen. Kan jeg forandre på dette? Jeg bruker skype timer på timer hver dag og ønsker å ha en mikrofon som gir god kvalitet til de som hører stemmen min over skype. Finnes det bedre mikrofoner til dette uten at det koster mer enn 1500kr +/- Er det mulig å kjøre lyden innom et program før lyden går til skype? Slik at jeg kan stille på det der? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Du kan bruke Adobe Audition og Virtual Audio Cable, da har du masse muligheter for å stille på stemmen din. Audition koster 190,-/ mnd da så det er muligens ikke aktuellt. Edit; Det finnes sikkert mange bra gratisalternativer også, men de må ha en "preview" funksjon så du kan høre hva du sier samtidig som du snakker. Da sender du lyden ut gjennom VAC og stiller inn så Skype sender talen din fra VAC. Endret 4. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå