GroKoDilla Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Veggpryd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Svært godt komponert og flotte matchende farger. Flott bilde!! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Flott komponert interiørbilde med masse flotte detaljer . Likte fargene , hva har du gjort for å få det slik? Da jeg var i denne kirken var fargene helt annerledes . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Et godt komponert bilde, fint utsnitt, og fargene kommer meget godt fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Flott komponert interiørbilde med masse flotte detaljer . Likte fargene , hva har du gjort for å få det slik? Da jeg var i denne kirken var fargene helt annerledes . Mvh Alec Hehe! Jeg bruker litt av hvert jeg kommer over. Har ikke Photoshop, så jeg prøver ut div gratisprogrammer. Her har jeg spaket meg fram til ønsket farge med hue/saturation i GIMP, og siden lagt på en Aladdin-effekt fra https://pixlr.com/express/ - blant annet... Jeg trikser og fikser så mye av og til at jeg ikke helt husker hvordan jeg kom fram til resultatet ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Svært godt komponert og flotte matchende farger. Flott bilde!! Hilsen Fredrik Takk for hyggelig tilbakemelding, Fredrik! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Fantastisk arkitektur og detaljer her. Kunne vært artig og sett det i originalfargene også....V2 ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Fantastisk arkitektur og detaljer her. Kunne vært artig og sett det i originalfargene også....V2 ? Mvh. Rolf Skulle gjerne vist det, Rolf, men jeg sliter generelt med at jeg får beskjed om at siden ikke er tilgjengelig når jeg prøver å laste opp flere versjoner :-( Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, kanskje han er like gla' i farger som i mørke triste katedraler han som visstnok skal holde til oppi der en plass? Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, kanskje han er like gla' i farger som i mørke triste katedraler han som visstnok skal holde til oppi der en plass? Roar Er nok veldig sant det, Roar! Tror han ER fargene, jeg ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg