Exirem Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei jeg starter på et 5-årig studie etter sommeren i informatikk, og jeg trenger en ny bærbar pc. Jeg hører at mange mener at jeg bør skaffe meg en macbook pro fordi det er lett å kode med og funker veldig bra. Takk for svar Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Det er programvaren/ verktøyene man har som avgjør vanskelighetsgraden på kodingen Edit; Muligens litt feil forklart?. De fungerer bra, ja, men prisen er stiv i forhold til ytelsen man får. Liker man økosystemet til Apple og OS'et så er det jo et lett valg hvis man har penger til det. Endret 4. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Exirem Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Det er programvaren/ verktøyene man har som avgjør vanskelighetsgraden på kodingen Edit; Muligens litt feil forklart?. De fungerer bra, ja, men prisen er stiv i forhold til ytelsen man får. Liker man økosystemet til Apple og OS'et så er det jo et lett valg hvis man har penger til det. jeg har ikke noe imot apple eller ios, og penger er ikke altfor stort problem, så fremst det ikke er over 16 000. vil du si da at en macbook pro er det beste valget jeg har? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det er definitivt ikke det beste valget etter min mening, men jeg er en "Windowsfan" og liker ikke ytelsen pr krone hos Apple, for dyrt. Du bør heller lage en tråd i "hjelp til kjøp og salg av PC" kategorien eller få en moderator til å flytte tråden dit Men Mac er ikke noen dårlig maskin og tar man med bruktprisene i likningen så blir det ikke så ille alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå