.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jaja, poengdeling og United er fortsatt helt ræva, kan si meg fornøyd med dette jeg Ja nå er vel helga di sikret, du trenger vel ikke engang se klubben din spille i morgen. Helga mi er ikke redda før Pool tar 3 poeng i morgen, det som er viktigst for meg, men det er bare å grine i vei Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Noen ganger virker det ikke slik, men nok om det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Fort gjort å ta feil vettu 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 United klarte noe verken city,arsenal eller Liverpool klarte, å ta poeng hjemme mot West Ham. #respect Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ja, veldig fornøyd med ett poeng... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Går det kun for å være provoserende .AN.XVIII.IV:? Patetisk. Gode siste ti minutter. Nok av muligheter til å avgjøre oppgjøret, noe som gjør sluttresultatet enda mer frustrende. 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Går det kun for å være provoserende .AN.XVIII.IV:? Patetisk. Jepp. For en som ikke er super-involvert i forumet men leser mest så ser det han sier rimelig dumt ut. Han oppfører seg slik som enkelte idioter i supporter-klubber som man ser på kamp. 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Og som enkelte manu fans her inne 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Finnes slike i alle leirer, ingen tvil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Case closed Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Lol @ enkelte kommentarer fra i går 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jaja, poengdeling og United er fortsatt helt ræva, kan si meg fornøyd med dette jeg Fortsatt like fornøyd? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Eg griner ikke, for vi tok i det minste poeng og holdt målet rent, mer enn en kan si om Pool 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jaja, poengdeling og United er fortsatt helt ræva, kan si meg fornøyd med dette jeg Fortsatt like fornøyd? Selv om jeg vet det var et retorisk spørsmål, velger jeg å svare likevel. Ja, jeg er fortsatt like fornøyd med at United fortsatt ikke klarer å spille god fotball og er pissdårlige og har vært det siden SAF gikk av. Ja, jeg er fortsatt fornøyd med resultatet til den kampen. Nei, jeg er ikke fornøyd med hvordan det gikk med Pool i dag. Angående om kommentarene mine i går - jeg står fortsatt for det jeg skrev og mente hvert eneste ord av det, uansett hvor mye dere måtte finne det patetisk. For meg er det mer patetisk å sitte foran skjermen sin og irritere flettene av seg over andres kommentarer om klubben deres. Dere skriver masse nedlatende ting om United selv... ''feite Rooney spiser smågodt hahah!'' ''for et jævla patetisk lag'' ''kjedelig drittfotball nok en gang'' ...er bare noe av eksemplene, og attpåtil grining jeg leser i United-tråden for tiden. Greit nok at fotball er kjærlighet og betyr mye, men noen her inne burde jammen meg komme seg ut litt... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Nja, vet ikke om noe som er mer patetisk enn innleggene dine for tiden. Men plutselig er det en som overgår deg, så du må holde trykket oppe! Endret 6. desember 2015 av Jotun 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Ja, det var jo like før du overgikk meg der, men du var flink til å redigere innlegget ditt i tide, så du er vel fortsatt bare et par millimetere bak meg 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Angående om kommentarene mine i går - jeg står fortsatt for det jeg skrev og mente hvert eneste ord av det, uansett hvor mye dere måtte finne det patetisk. For meg er det mer patetisk å sitte foran skjermen sin og irritere flettene av seg over andres kommentarer om klubben deres. Dere skriver masse nedlatende ting om United selv... ''feite Rooney spiser smågodt hahah!'' ''for et jævla patetisk lag'' ''kjedelig drittfotball nok en gang'' ...er bare noe av eksemplene, og attpåtil grining jeg leser i United-tråden for tiden. Greit nok at fotball er kjærlighet og betyr mye, men noen her inne burde jammen meg komme seg ut litt... Og du skal som liverpoolsupporter få lov til å kose deg så mye du vil hver gang united spiller dårlig, eller avgir poeng, men jeg har sett flere tilfeller der folk virker mer interessert i rivaliserende klubbers kamptråder enn sine egne, og da gjør de det kun for å provosere, ikke for å glede seg. Ikke at du automatisk ble en av disse etter kommentarene i går, men det virket på en av postene dine som om helga var reddet pga denne matchen, men det er mulig jeg mistolket, du vet, kampens hete og irritasjon over et elendig resultat og alt det der. Endret 7. desember 2015 av Apox 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, det var jo like før du overgikk meg der, men du var flink til å redigere innlegget ditt i tide, så du er vel fortsatt bare et par millimetere bak meg Ja, ville være patetisk å ha orddelingsfeil i det innlegget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Moderatormelding Kampen er over. United fikk 1 poeng og siden vi er off-topic så fikk Pool 0 poeng. Move on. Endret 7. desember 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå