Rustymagus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ubisoft har hentet inspirasjon fra fantasy-filmen The Beastmaster.Tem villmarken i Far Cry Primal Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Etter Farcry 3 og hodepine pga forbanna "shaky cam", så blir det nok ikke flere Farcry på meg iallefall. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Men blir det nå like bra som Far Cry 3? Godt at de prøver noe nytt ihvertfall, men det begynner vel og bli enda en Ubisoft ting som skal melkes for alt det er verdt. Håper jeg tar feil! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ser helt forbanna konge ut! Stor koste meg med det siste FarCry spillet så det her havner rett på kjøp lista. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Direct X 12 støtte også er det vel? Blir bra. Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Men blir det nå like bra som Far Cry 3? Godt at de prøver noe nytt ihvertfall, men det begynner vel og bli enda en Ubisoft ting som skal melkes for alt det er verdt. Håper jeg tar feil! Forskjell på å "melke" og å gi fansen det de vil ha, er det ikke? 1 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ok, du kan ri på en sabeltanntiger. I'm sold. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ser helt forbanna konge ut! Stor koste meg med det siste FarCry spillet så det her havner rett på kjøp lista. Totalt enig Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Har ennå ikke rukket å få spilt FC3, men dette ser faktisk ganske interessant ut for min del. Lenke til kommentar
bahamuten Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ser skikkelig kult ut ? gleder meg. Lenke til kommentar
Duxortus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Really? Så mye kult som kunne vært gjort rundt dette konseptet også lager de samme spillet ENDA en gang? ...det er lavmål. Kanskje jeg sjekker det ut om 3 år når det kan kjøpes brukt eller på salg. 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Men blir det nå like bra som Far Cry 3? Godt at de prøver noe nytt ihvertfall, men det begynner vel og bli enda en Ubisoft ting som skal melkes for alt det er verdt. Håper jeg tar feil!Forskjell på å "melke" og å gi fansen det de vil ha, er det ikke? Vel de gav Far Cry 4 til Ubisoft Kiev eller noe piss bare for å dra inn litt ekstra penger mens de jobbet med dette spillet. Dette er hva jeg mener er tegn til melking, hva med og bare la dette være Far Cry 4? Ikke alt trenger og ha et slipp hvert år. Kvalitet kommer fra tid og lidenskap puttet ned i produktet, samt nok penger selvfølgelig. Men nå skal det nevnes at Far Cry 4 ikke var dårlig, men det var en blank kopi av Far Cry 3, mens Far Cry 3 var noe nytt og unikt for serien. EDIT - Kan hende jeg tar feil angående utvikler studio for Far Cry 4. Endret 4. desember 2015 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Etter Farcry 3 og hodepine pga forbanna "shaky cam", så blir det nok ikke flere Farcry på meg iallefall. Hva er shaky cam? FC3 er et av de beste i serien. FC4 liten nedtur, ga lite nytt i grunn. Håper dette blir litt som overlevelse, og at det ikke er for enkelt. FC3 spilte jeg på hard, og alle Coop missions har jeg fullført på Insane. Skal være litt vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Morgis Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Har nådd 60% av farcry4 nå. Fantastisk spill og fantastisk humor. Ser frem til oppfølger Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Oh, det der så faktisk skikkelig fett ut! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg så en gameplay-video i dag, og får i grunn inntrykket av at dette blir ganske likt Far Cry 4, bare uten biler, helikopter, wingsuit, etc (håper fast travel fortsatt finnes). Likevel har jeg troen på at det blir morsomt, og det blir nok kjøp på meg. 1 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Liker Youtube-beskrivelsen: "Tame more than 14 ferocious beasts and dominate Oros." Så.. 15? 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mitt største problem med hele FarCry serien er hvor forbanna repetetivt det er. Storyline i de 3 siste spillene er nær identisk (vestlig "turist" i 3-verdens land på eventyr), gameplayen er egentlig identisk (cappe outposts + main quest)... blir mye av det samme i en ny emballasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå