Battousai Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har en venn som ikke vet hvordan han klokker XP2800+. Personelig vet jeg ikke det selv en gang. Så hjelp ville jeg være veldig takknemelig for. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Let litt på overklokking.no, det er skrevet en grei guide på både amd og intel systemer. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 gå inn i BIOS. trykk F1 eller del når du starter opp eller no. Sjekk littt rundt. Fin bus hastigheten og multiplieren. sett det opp. PS: ikke sett det opp for mye om gangen. Du mister garantien når du overklokker (tror jeg) Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) DEL for å komme inn i BIOS under oppstarten, deretter går du inn i "frequency/voltage control og stiller FSB-hastigheten opp...Hvis standard er 166 så kan du sikkert stille den opp til 200, men jeg ville ikke ha gått høyere enn det...Hva slags kjøler har vennen din på prosessoren??!! Det hadde vært fint hvis du kunne gi litt mer info om hardwaren ellers også Mvh Tomzern :nice: Endret 16. november 2003 av Tomzern Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ikke overklokk hvis du ikke vet hva du driver med, er mitt råd. Les en del før du setter i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå