Torstein Norum Bugge Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Sony vil lansere hele fem nye smarttelefoner neste år, ifølge rykte.RYKTE: Xperia Z6 Mini, Z6 Compact, Z6, Z6 Plus og Z6 Ultra Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kult! Jeg er veldig fan av denne formen for produktserier med samme design og høy standard på alle størrelser. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kunne godt tenkt meg to telefoner. En liten (ringe/sms/fotografere) og en stor (surfe/spille uten å miste ringe/sms/foto mulighetene). 1 Lenke til kommentar
SanyaTrond Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 for å ringe/sms Nokia 1200 surfe/spille MBA med 4G dongle foto Canikon model etter pengesekken. men en 4" telefon meg 4G og grei spec hadde vært fint Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det var ikke lenge siden dere skrev at det gikk veldig dårlig for Sony, og at de vurderte å trekke seg fra mobilmarkedet. Nå kommer dette. Jeg blir veldig forvirret av dagens medier. Går mye på rykter, og mindre på journalistikk. 4 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Holder det ikke med 2-3 størrelser å velge mellom? For mye valg kan lamme Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Mini og Compact ser veldig bra ut. Det går vel eit år før dei eventuelt er på marknaden, men positivt om Sony held fram med mobilproduksjonen. Dei har mykje bra. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 håper z6 compact ikke er like stygg som z5 compact, må virkelig si at den var stygg sammenlignet med 3-eren. Lenke til kommentar
Eastengen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Starter rett og slett bli lei telefon-modeller nå... Gi meg en grei tlf som ikke koster 6-8K. Har LG G3, holder i bøtter og spann. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Less is more. Less av hva? Å ha bare "samme modell" i forskjellige størrelser kan man jo også argumentere for er "less". AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Less is more. Joda, one size fits all. Alle burde kjørt Lada. Da hadde man sluppet allskens bilforhandlere og verkstedene hadde hatt en enkel jobb med å holde styr på delelager og oppgaver. Effektivt og bra. </sarkasme> Folk er forskjellige og har forskjellig behov. 5 Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 YAH! det hva feen meg på tide med en ny Z Ultra! 2 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Det var ikke lenge siden dere skrev at det gikk veldig dårlig for Sony, og at de vurderte å trekke seg fra mobilmarkedet. Nå kommer dette. Jeg blir veldig forvirret av dagens medier. Går mye på rykter, og mindre på journalistikk. Det som var sagt var at visst det ikke gikk bra med Z6 serien, så må de vurdere å droppe ut av markedet, så det ryktet lever i beste velgående. Men det er mange som har kjøpt Z, Z1 og Z2 som venter på en skikkelig oppgradering; SD 820, så det kan godt hende at dette blir Sonys mestselgende mobil i Z serien. Jeg skal ihvertfall kjøpe en, gleder meg Edit: Leif Endret 4. desember 2015 av Ash of Titan 3 Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kunne godt tenkt meg to telefoner. En liten (ringe/sms/fotografere) og en stor (surfe/spille uten å miste ringe/sms/foto mulighetene). Du får pattentere the inflatable phone Lenke til kommentar
Talwyn Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg hadde lyst på Z5, men kameraet fikk meg av tanken. Håper de får bedre bildekvalitet på Z6, for jeg liker Sony sine tynne og stilrene telefoner. 1 Lenke til kommentar
Kolstad Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 sykt bra av Sony! håper de blir større i mobilmarkedet angrer litt på kjøp av z5 premium nå.. hadde hvert godt med 6,4 tommer Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Fint da har vi ny tlf hvis min z1 compact går i stykker. Mini og compact ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå