enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 vel, det var veldig rent og greit. Nesten ikke design, da det lider under total mangel på grafikk. Har sett mange sider som ha vært dårligere, både de med og uten grafikk. Hvis målet ditt er å få fram budskapet ditt/presentere deg selv til omverdenen så har du klart det med glans. Hvis målet er å lage en side som er bedre enn vennene dine sine så har du ikke klart målet, eller venner som suger i design : Synes med andre ord siden er helt grei, men ikke noe mer Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Det er bare grunndesignet lissom...Skal bli mere farger... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Vet ikke om jeg liker helt de "::" du har mellom linkene dine... Kan være det bare er meg, da... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er bare grunndesignet lissom...Skal bli mere farger... Mekk ihvertfall noe som gjør siden din unik. En logo for eks. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Har fikset litt på designet...Noen ideer? Noen tips? eller er det bra nå?..... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Har fikset litt på designet...Noen ideer? Noen tips? eller er det bra nå?..... En idé er å paste url hver gang du oppdaterer den. Det er ikke alle som gidder å bla en hel side tilbake.. Slik som meg... Men jeg må si at jeg faktisk liker den siden... Den er veldig fin. Kan kanskje fjerne de "::"-ene dine. Bytte de ut med for eksempel denne: -> » Endret 16. november 2003 av Toolshed Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 flott tøtsj med den logoen - den matchet enkelheten bra. Liker siden din mer og mer hver gang jeg ser den Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg synes det var ett kult design, men skjønner at folk synes den var for enkel. Kult design, men (det er alltid ett men ) litt for enkel. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Skal jeg ta noe aent enn disse "::" eller skal jeg ta ingenting???... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har tenkt på å få inn noen kule Tommy og Tigern giffer?? Blir det bra eller skal jeg bare sløyfe det? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Jeg har tenkt på å få inn noen kule Tommy og Tigern giffer?? Blir det bra eller skal jeg bare sløyfe det? IKKE GIFs! Et tips verdt å høre på. - - - Fint, dog svært enkelt design. Bruk gjerne med bilder eller grafikk. Det kunne gjort seg. Endret 18. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 jeg mener ikke sånne gif animasjon tull..... topp.gif heter det bildet som er øverst i designet, få inn noen bilder der... Mvh. Ole Martin PS: Konstruktiv kritikk takk! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Okey! Da så! Kanskje det blir bra. Så lenge det blir originalt og sånt. Litt bra kvalitet på det. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ingen så syns at den var bra?..Jeg er fornøyd med designet Jeg synes designet er enkelt, stilrent og pent (*rime, rime*).. Likte det altså, bedre enn mye som er rundtomkring.. Men jeg likte ikke logoen der navnet ditt står, altså, den kunne med fordel vært lit mer "ren" slik som siden. Fonten trekker for mye oppmerksomhet synes jeg.. - Menmen, det er ikke noe store greier Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Adressen er nå endret til: http://home.no.net/ompet MYE raskere! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Hva som er gale med disse "::" da? (Jeg synes de passer inn i designet + de er tøffe...) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hva synes dere nå da? (Synes den er knalltøff nå jeg!) Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kult med t&t, men har du tenkt på opphavsrettighetene? : Er enig i at :: er litt for fjortiss, men skal du absolutt bruke de så bruk i alle fall dette formatet: link :: link :: link :: link Der :: kun fungerer som spacer, ikke som en del av linken. Ellers er det ikke så vrient å lag din egen spacer i paint eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Synes du har en fin side; ble tøffe kontraster når du fikk inn T&T-bildene i logoen. Da ble den ikke så fargeløs. Ellers sa jeg faktisk 'jøss' når jeg så den. Mao: en enkel og stilig side. :-) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Ble skikkelig stilig med Tommy & Tigern, og nye skiller i menyen. Ble liv i sida di, nå! Mouseoveren passer nå svært godt til T&T-gif.-ene. Endret 22. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå