Gå til innhold

Hjemmesiden min

Anbefalte innlegg

vel, det var veldig rent og greit. Nesten ikke design, da det lider under total mangel på grafikk. Har sett mange sider som ha vært dårligere, både de med og uten grafikk. Hvis målet ditt er å få fram budskapet ditt/presentere deg selv til omverdenen så har du klart det med glans. Hvis målet er å lage en side som er bedre enn vennene dine sine så har du ikke klart målet, eller venner som suger i design :p:

Synes med andre ord siden er helt grei, men ikke noe mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fikset litt på designet...Noen ideer? Noen tips? eller er det bra nå?.....

En idé er å paste url hver gang du oppdaterer den. Det er ikke alle som gidder å bla en hel side tilbake.. Slik som meg...

Men jeg må si at jeg faktisk liker den siden... :)

Den er veldig fin. Kan kanskje fjerne de "::"-ene dine. Bytte de ut med for eksempel denne: -> »

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Jeg har tenkt på å få inn noen kule Tommy og Tigern giffer?? Blir det bra eller skal jeg bare sløyfe det?

IKKE GIFs! ;)

Et tips verdt å høre på. :)

- - -

Fint, dog svært enkelt design.

Bruk gjerne med bilder eller grafikk.

Det kunne gjort seg.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Ingen så syns at den var bra?

..Jeg er fornøyd med designet :D

Jeg synes designet er enkelt, stilrent og pent (*rime, rime*).. :)

Likte det altså, bedre enn mye som er rundtomkring.. Men jeg likte ikke logoen der navnet ditt står, altså, den kunne med fordel vært lit mer "ren" slik som siden.

Fonten trekker for mye oppmerksomhet synes jeg.. - Menmen, det er ikke noe store greier ;)

Lenke til kommentar

Kult med t&t, men har du tenkt på opphavsrettighetene? :p:

Er enig i at :: er litt for fjortiss, men skal du absolutt bruke de så bruk i alle fall dette formatet:

link :: link :: link :: link

Der :: kun fungerer som spacer, ikke som en del av linken. Ellers er det ikke så vrient å lag din egen spacer i paint eller noe ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Synes du har en fin side; ble tøffe kontraster når du fikk inn T&T-bildene i logoen. Da ble den ikke så fargeløs. Ellers sa jeg faktisk 'jøss' når jeg så den. Mao: en enkel og stilig side. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...