Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Har nettopp mekka meg ei nettside. Den funker helt fint i Opera men i IE, nei. I Internet Explorer blir det helt feil. Det kommer blå streker rundt bilde i bunnen (har sånn link greier i bildet, cords) Ja, i det hele tatt, det blir helt rart.. Dere kan da ta en titt..... HER! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Har eg støtte for PHP med www.home.no???....Virke ikkje sånn... Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 værste koden jeg har sett. orker ikke omstrukturere den for å se hva som er feil. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 doh, sett border="0" på bildet som dekker nederste celle. Når du bruker map kommer det automatisk ramme Jobbet lenge med html? Mye rare løsninger ute og går : Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Har ikke jobbet så lenge nei.... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Vet du en gratis hjemmesideplass som støtter PHP? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Keep on working. Du blir bare bedre og bedre Anbefaler deg å lære deg å strukturere koden din litt bedre. Ta en titt på hjemmesiden min f.eks - koden der er mye lettere å lese (håper jeg) for folk som ikke har sett den før. Greit, jeg slurver litt jeg og, men men... Endret 16. november 2003 av enden Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Men vet du en plass om støtter PHP...ser ikke ut som www.home.no gjør det!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) home.no.net (start.no)? edit; anbefaler deg å legge avataren din på en raskere server. Den er fryktelig treg Endret 16. november 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Keep on working. Du blir bare bedre og bedre Anbefaler deg å lære deg å strukturere koden din litt bedre. Ta en titt på hjemmesiden min f.eks - koden der er mye lettere å lese (håper jeg) for folk som ikke har sett den før. Greit, jeg slurver litt jeg og, men men... Det er vel samme hvordan koden ser ut bare han lettest skjønner og kan lese den selv, og så lenge den funker..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 vel, den virket ikke, og jeg sleit litt med å sette meg inn i den. Alle som har lært programmering (snakker om litt mer heavy greier enn html...) har lært å strukturere koden. Sier ikke at alle skal gjøre som meg, men strukturereing og kommentering er de to viktigste egenskapene til en programmerer. Til alt annet har man api-er Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Jeg forstår det godt... Det er bare jeg som skal forstå kodingen da... Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 ok, da. Hvis ingen av poengene mine synker inn så gir jeg meg Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Jeg er enig i at den som lager siden må forstå ka som står.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 ...og når du spør om hjelp så er det greit at alle andre lett kan lese det og. Men nå gidder jeg ikke dette mer Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Hva er det som er gale med koden? synes den ser rimelig oversiktlig ut... Ser forøvrig ikke hva som kan være feil... Endret 16. november 2003 av PT Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 PT: Nei, har fikset det nå... Enden: Ikkje gi deg med å hjelpa folk!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 slutter aldri å "hjelpe" Lenke til kommentar
yNx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 den var nok litt for enkel og fargløs for meg. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ingen så syns at den var bra? ..Jeg er fornøyd med designet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå