Gå til innhold

FÅKK JU BILL GEITS


Anbefalte innlegg

Quote:


borre skrev (2002-02-27 23:14):

Quote:


On 2002-02-27 23:05, trn100 skrev:

Dette svaret er vel litt for enkelt...

Blir som å spørre hvorfor **** kjører du du bil når jeg kan kjøre buss?


 

Kan du utdype den litt bedre?

 

 

Alle mener noe om Bill og Microsoft... Det blir utopi når noen påstår vi kan klare oss uten... Linux løser ingen MS problemer og MS vil bestå...

 

Sa det allikevel litt galt... MS er bussen og de færreste kan fortsette å kjøre taxi over alt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-28 06:03, shahin skrev:

råd? jeg trodde os var gratis...



shit...






 

 

Lol...joda, OS er sikkert gratis for de som er i slekt med Bill Gates :razz:

 

(Dine egne ord, fra CD-lommer tråden: "Har en stappa med DivX, trenger flere nå for appz og gamez (alt dette er innkjøpt/bakcup av egne ting, jeg er i familie med bill gates så jeg har råd)."

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 05:58, Dan Hansen skrev:

hehe ... er ikke Linux vel egentlig for dem som ikke har råd til et ordentlig operativsystem :wink:


 

Det du skrev var egentlig så dumt at det er lite vits av meg å kommentere dette !!!! Men velger å gjøre dette likevel : HAHAHAHAHAHA, - hva får deg til å tro dette egentlig,... du er klar over at det er MANGE OS ut i den store verden som er gratis,.. Linux er et av de mest omfattende JA,.. men herlighet,.. Hvor dumt går det an å skrive da,... ? - Og tar du eksempel Linux som du kommenterte : Kan du være så snill å gi meg så mange argumenter du makter og klarer mot at Linux ikke er et ordentlig operativsystem som du kalte det ? - Linux er idet minste ikke full av bugs og security hull overalt som visse andre er ,... (ikke for å nevne navn...) - Råd har jeg til å kjøpe et ordentelig operativsystem, men hva vits er det i det når jeg allerede kjører et som er Ordentelig nok ?(raskt, sikkert, effektivt, kreativt, BRA !), og i tillegg fikk det både gratis og fullstendig lovligt !

 

Quote:


On 2002-02-27 23:15, asad skrev:

Det er helt urimelig å hakke ned på Microsoft sine produkter på denne måten. Bill gates er en MEGET klok og genial mann. Det er tross alt en grunn til at han er verdens rikeste mann. Alle dere som synes microsots sine OS er så elendige: Hva med å slutte å bruke dem??Tror dere det er så innmari enkelt å lage et Operativ System???PRØV SELV DA VEL.


 

Hvorfor er det urimelig å hakke ned på Microsofts produkter da ? - det er jo deres feil de som ikke klarer å lage et godt nok , og i tillegg svinedyre OS. Og siden de ikke er gode nok (full av hull, feil, osv...) må jo kundene tvinges til å oppgradere årevis fremover....

 

Ja det kan også godt være at Bill Gates er en meget klok mann,... Men er dette en grunn til at han er så utrooolig rik da ? - Sikkert endel, men også pga. selskapets blodpriser ....

Men til en sammenligning :

Albert Einstein eks, var ikke han også utrolig smart da ? - eller var han kanskje dum han ? - og han var da ikke rik slik,....

 

....og siden det Bill har gjort er å lage DOS og noen Vinduer (av dårlig kvalitet) så skal vistnok dette gjøre han til en utrolig rik og smart mann !

 

Men de som har laget alle andre OS da ? - selvom ikke det er så populære på grunn av M$ monopol,.. betyr ikke dette at de ikke er like bra, eller kanskje også bedre,.. ? - Så skal ikke personene som lager andre OS også da få god kritikk for dette,... Selvom ikke alle av disse er rike som Biller'n så betyr da ikke dette at de er noe dummere ,.. ??

 

 

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-03-01 18:18 ]

Lenke til kommentar

Quote:



Kan du være så snill å gi meg så mange argumenter du makter og klarer mot at Linux ikke er et ordentlig operativsystem som du kalte det ?


 

Jeg kan gi et bra argument:

du får ikke spill og programmer til linux. (ja, jeg overdriver, men du tok poenget. og, ja, jeg vet at det ikke er linux sin feil)

 

dessuten så er mine erfaringer med linux veldig dårlige. Det klikket jo like ofte som win98! har prøvd 4 forskjellige linuxer på to forskjellige PC'er, og det klikket veldig ofte. dvs. til og med musen pleide å stoppe opp.

Vet at jeg sikkert kunne klart å fikse problemene hvis jeg hadde vært proff, men det skal jo vel gå an for nybegynnere å bruke linux også vel?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-01 18:32, GeeZuZz skrev:

Quote:



Kan du være så snill å gi meg så mange argumenter du makter og klarer mot at Linux ikke er et ordentlig operativsystem som du kalte det ?


 

Jeg kan gi et bra argument:

du får ikke spill og programmer til linux. (ja, jeg overdriver, men du tok poenget. og, ja, jeg vet at det ikke er linux sin feil)

 

dessuten så er mine erfaringer med linux veldig dårlige. Det klikket jo like ofte som win98! har prøvd 4 forskjellige linuxer på to forskjellige PC'er, og det klikket veldig ofte. dvs. til og med musen pleide å stoppe opp.

Vet at jeg sikkert kunne klart å fikse problemene hvis jeg hadde vært proff, men det skal jo vel gå an for nybegynnere å bruke linux også vel?

 

Et greit argument,.. men sier lite om at det er et "skikkelig" os eller ei .....

Hadde bare flere og flere spill produsenter programmert mer i OpenGL enn i Direct3d så hadde det ikke vært så vanskelig å porte spillene over til Linux ,... Derfor liker jeg blant annet IDSoftware sine spill,.. (når jeg idet hele tatt spiller da,... ikke mye av det nå lenger,.....) siden de er gode i Linux !

 

Det du nevner med problemer fra Linux har jeg ikke vært borti før.

Personlig kjenner jeg mange personlig som eks. har prøvd seg på eks. Mandrake eller RedHat og de har klart seg fint,... Og av disse så er det også totalt newbier som lurer,.. og har ikke hatt behov for noe særlig proff hjelp for å komme i gang,... Men du kan da alltids få svar her i forumet under Linux på et evt. prob eller annet. Eller du kan gå på en support kanal på IRC ,....

 

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-03-01 18:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-25 17:02, Lynx skrev:

Nei forresten dette er jo en god ide. La oss innføre det på biler også:

Skal ut å kjøre etter å ha byttet vindusviskere. Blir stoppet av politiet i en rutinekontroll, og dom oppdager at du ikke har "aktivert" bilen etter byttet av utstyret. Dermed må du gi dem regnummeret og ditt navn (ikke så vanskelig, burde være). Så finner de ut at du har byttet flere ting, så for å være sikker på at det ikke er noe snusk på gang må du gi dem karoserinummeret (som du må kunne utenat selvsagt). Og for sikkerhets skyld må du også oppgi hvor bilen ble kjøpt første gang (shit, jeg er 3 eier på en gammel bruktbil, da blir det nok en tur på glattcelle før dom får avklart dette).

Dæven, la microsoft styre verden så blir alt så mye bedre.


:grin: hadde vært no, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...