Gå til innhold

FÅKK JU BILL GEITS


Anbefalte innlegg

Innstallert xp på maskinen. Installert 4-in-1. På tide å ta turen til windowsuppdate. Men neida. Bill Gates glemte å stå opp i dag:

 

 

"Takk for at du viser interesse for Windows Update

 

Windows Update er Windows-tillegget på Internett som hjelper deg å bruke datamaskinen på best mulig måte.

 

Du må kjøre et Microsoft Windows-operativsystem for å kunne bruke Windows Update."

 

 

Her sitter jeg med den så velkjente XP desktopen og skal oppdatere drivere. Men neida. Ikke i dag. For XP`en min er egentlig IKKE XP, har Bill Gates funnet ut. Det er et annet OperativSystem. Hva det er for no er ikke godt å si, men xp er det hvertfall ikke. Kan det være aliens som har laget en lignende versjon og byttet ut cd`en min i natt mens jeg sov?

 

Prøver http://www.alienxpuppdate.com

Nei, det funket ikke det heller.

 

AAAARRRRGGHHHHHHHH!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

der fikk du forr å betale for et B$ produkt!!!!

 

ikke ring suport det er dyyyyrt og du må si keyen din og karen du prater med hake piling på noe og han må spørre alle andre i suporten!!!

 

føkk bil geitz

 

ps B$ står for bluescreen

 

xperimental

 

min krasja for 2 uker sia

 

den er en tikkende bombe!!!!

 

 

vell du har en veeeldig dyr freesbee!!!!

Lenke til kommentar

Må bare kommentere Windows XP litt jeg oxo...

Det aktiveringstullet som microsoft nå driver med har ingen annen funksjon enn å irritere folk som kjøper originalen.

Jeg har en original XP, men jeg har byttet maskinvare og reinstallert så mange ganger at jeg ikke kan aktivere den over internett, jeg må ringe inn til kundeservice for å aktivere den (Og da skal dom ha opplysninger i huet og ræva for å være sikker på at jeg ikke prøver å registrere en piratkopi). Hadde jeg derimot brukt en piratkopiert corporate edition hadde jeg sluppet dette (toppen av idioti; Microsoft implementerer en funksjon som skal "hindre" piratkopiering i OS'et, men gir ut en utgave uten denne funksjonen også... hmmm lurer på hvilken utgave folk som vil ha en "gratisversjon" skaffer seg! Det skulle vært en lov mot å være så dumme!)

 

Nei forresten dette er jo en god ide. La oss innføre det på biler også:

Skal ut å kjøre etter å ha byttet vindusviskere. Blir stoppet av politiet i en rutinekontroll, og dom oppdager at du ikke har "aktivert" bilen etter byttet av utstyret. Dermed må du gi dem regnummeret og ditt navn (ikke så vanskelig, burde være). Så finner de ut at du har byttet flere ting, så for å være sikker på at det ikke er noe snusk på gang må du gi dem karoserinummeret (som du må kunne utenat selvsagt). Og for sikkerhets skyld må du også oppgi hvor bilen ble kjøpt første gang (shit, jeg er 3 eier på en gammel bruktbil, da blir det nok en tur på glattcelle før dom får avklart dette).

Dæven, la microsoft styre verden så blir alt så mye bedre.

Lenke til kommentar

Tanken bak aktiverings opplegget er jo smart, men det er jo ikke vits i. Det er jo ikke mulig å gjennomføre i praksis. (men det må jo gå an å få det bedre til en MS har klart!!??)

 

- Det hjelper jo ikke med aktivering, når corp edition ble spredd ut ca 1 måned før den offisielle lanseringen.

 

- Trodde de virkelig at ingen skulle klare å lage en crack eller lignende til aktiveringen?

Lenke til kommentar

Til Lynx:

 

Jeg oppfordrer ingen til piarat kopier, men du sier selv at du har orginalen så det er jo greit nok. Jeg skjønner godt at det er irriterende for deg å installere XP, spessielt med tanke på hvis du har slettet det noen ganger eller formatert maskinen din.

 

Den beste løsningen jeg har til deg, du burde få tak i en key-generator til XP (det var jo for en kort tid tilbake en Cracker gruppe som hadde laget en key-gen som lager en fullverdig key). Så isteden for å ringe til Microsoft (noe som koster i dyre lommer) så kan det jo være en ide å bruke en slik key-generator, så lenge du med hånden på hjerte kan si at du har orginbale CD`en :smile:

 

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar

Quote:


borre skrev (2002-02-25 17:43):

Quote:


On 2002-02-25 17:02, Lynx skrev:

Dæven, la microsoft styre verden så blir alt så mye bedre.


 

Ingen som tvinger deg til å bruke XP, eller Windows i det hele tatt!

 

 

Dette svaret er vel litt for enkelt...

Blir som å spørre hvorfor **** kjører du du bil når jeg kan kjøre buss?

Lenke til kommentar

Det er helt urimelig å hakke ned på Microsoft sine produkter på denne måten. Bill gates er en MEGET klok og genial mann. Det er tross alt en grunn til at han er verdens rikeste mann. Alle dere som synes microsots sine OS er så elendige: Hva med å slutte å bruke dem??Tror dere det er så innmari enkelt å lage et Operativ System???PRØV SELV DA VEL.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det et alternativ på vei...

 

Et os bygget på LINUX kode som har DirectX api (jippi, alle win-spill på Linux) + kjører "alle" windows programmer, f.eks. MS-Office.

 

 

Skulle komme i løpet av året i Final (er i sen alpha nå), om ikke monopol mongolen klarer å saksøke hjerte å sjel ut av firmaet som står bak.

 

Det er selvsagt Lindows jeg prater om..

 

http://www.lindows.com

 

 

Gleder meg til å få et alternativ som ikke tvinger meg til å slutte med nye spill, eller kjøpe 100 vis av nye programmer, for ikke å snakke om at man da må lære alle de nye programmene også...

 

Can hardly wait!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...