akelbo Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Valg og konsekvenser kommer til Gotham neste år.Telltale lager Batman-spill Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ny engine pliiiiiis? 5 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ønsker mer Wolf Among Us og Walking Dead. Jo for all del Batman kan være spennende, men førstnevnte har vært favoritt av alle jeg har spilt så lang... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ny engine pliiiiiis? Jeg har kost meg mye med en del av Telltale sine spill så langt, men jeg er enig at nå er det på tide med ett solid hopp i motoren ja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Begynner å bli litt mye nå. Spillene til Telltale er i bunn og grunn ganske like, så man blir fort lei. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Går fortsatt å håper på at dem skal lage et spill utifra American Horror Story. Men det kan jo bli bra det her også. Jeg hadde aldri trodd at Borderlands ville fungert. Men det ble jobbet genialt... Så det kan jo bli bra det her også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ny engine pliiiiiis? For å være ærlig forstår jeg ikke klagingen om motoren. Den fungerer flott som den er. Hele poenget med den er jo at det skal se ut som en tegneserie, noe det helt og holdent gjør. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg har ikke spilt de siste telltale-spilla, men Wolf Among Us så flott ut, husker jeg. Om de klarer å lage batman like atmosfærisk som det så holder den gamle motoren seg fint. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ny engine pliiiiiis? For å være ærlig forstår jeg ikke klagingen om motoren. Den fungerer flott som den er. Hele poenget med den er jo at det skal se ut som en tegneserie, noe det helt og holdent gjør. OK. Jeg syns spillene oppleves som rimelig knirkete i leddene etter hvert. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Gleder meg! Enig i at det gjerne kunne ha kommet mer innhold i de eksisterende seriene også. Ny engine trengs ikke i mine øyne, dette funker fjell slik det er Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ny engine pliiiiiis? For å være ærlig forstår jeg ikke klagingen om motoren. Den fungerer flott som den er. Hele poenget med den er jo at det skal se ut som en tegneserie, noe det helt og holdent gjør. Spillmotor er ikke = grafikk På en relativt god spill PC så merker man ikke så mye til det, men har sett mange gjennomspillinger av diverse Telltale spill på youtube, folk som spiller på konsoll, og motoren er mildt sagt ikke bra. Masse problemer med lastetid er gjenganger, hakking osv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Skulle bare ønske de lagde et rent pek og klikk spill uten QTE. Å måtte spamme diverse knapper føler ikke jeg bidrar til noe som helst. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ny engine pliiiiiis? Helt enig. Grafikken dugde til Xbox 360, men nå ser den bare skikkelig bleh. Regner med at de fortsetter å lager på samme engine egentlig fordi da kan de fortsette å selge til alt av enheter på markedet og ikke bare current gen. Det vil si 360, PS3, Wii U, IOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå