Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg forkaster hele eierskapet til kroppen, fordi hvis det var sånn at jeg eier denne haugen med fett, bein og slintrer, må jeg vel kunne si: Jeg vil at armen min ikke skal skades eller brenne opp, selv om noen plutselig setter fyr på den. Helt tøvete å tro at man kan eie noe man ikke kan styre, vel .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) @Grimnir Min erfaring er derimot at en må skremme ånsvakheten ut av det sosialdemokratiske pakk ved å ydmyke dem på det mest bestialske. Fornuft nekter de å forstå med mindre den blandes med svært sterkt retorisk krydder. Du skal ikke overvurdere dumskap. Takt og tone gir sosialdemokratisk kleptokrati. Har du ikke øyne i hodet? Jeg kan være enig i at det å diskutere med sosialdemokrater og sosialister til tider kan være veldig frustrerende, men jeg forsøker å heller bruke saklige argumenter og en høflig tone. Selv om de sosialdemokratene og sosialistene jeg diskuterer med ikke tar det jeg skriver til seg, da vil ihvertfall de som kommer inn her i ettertid kunne lese det jeg har skrevet og så selv gjøre seg opp sin egen mening. Jeg har ikke som mål å vinne noen diskusjon eller å overbevise de som ikke vil overbevises, jeg forsøker heller å skrive innlegg som kan være til opplysning; samt at jeg forsøker å lære litt selv. Endret 4. desember 2015 av Slettet+2534 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Neinei, jeg vil ha flest mulig innlegg å kose meg med før utestengelsen kommer. OK da! Men bare hvis jeg får kalle deg en idiot dersom du ikke er enig i at armen din egentlig ikke er armen din med mindre alt annet er så ulogisk at du ikke støtter mitt verdenssyn der min ultimate selvrealisering er å få tenne på den over et bål!?? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 @herzeleid Du har nå hatt to muligheter til å konstuere din innvendig på formen av holdbart argument, men feilet. Det er ingen fornuftig grunn til at jeg skal ta deg alvorlig. Så du er ikke i stand til å fremlegge ditt alternativ? 1 Lenke til kommentar
Chrisjoy Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Eierskapsbegrepet er ikke definert slik at naturlovene forhindrer brudd på eiendomsretten. Forsøk å bruke hodet ditt til å tenke fornuft med før du poster og vil slippe å få ditt intellekt latterliggjort på denne måte. Lenke til kommentar
Chrisjoy Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 @Herzeleid Hva er alternativet til tilstedeværelse av X? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Eierskapsbegrepet er ikke definert slik at naturlovene forhindrer brudd på eiendomsretten. Forsøk å bruke hodet ditt til å tenke fornuft med før du poster og vil slippe å få ditt intellekt latterliggjort på denne måte. Jeg vet ikke hvem du skriver til, for det er ingen som har sagt noe slikt. Jeg hadde et håp om at du faktisk hadde noe å komme med, men dette er helt standard internettankap. Ingenting nytt, ingenting originalt, ingen tegn til at man er kjent med faktisk filosofisk litteratur. Det finnes tusenvis av slike kloner rundt omkring, du er ikke spesiell og din arroganse er så malplassert at det er helt utrolig. Ha det bra. 3 Lenke til kommentar
Chrisjoy Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 @Grimnir Jeg har alleredw tilbakevist ditt overfølsomme rør. For å bekjempe kleptoktatiet trenger en modige mennesker som handler på intuisjon. IKke puslinger som finner det forsvarlig å kaste bort hjernekapasitet på hvorvidt det er sunt å fundere samfunnet på psykopati. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 @Chrisjoy: da har vi vel bare ulik debatteknikk da. Mulig jeg er "overfølsom", men det er nå engang sånn jeg foretrekker å debattere. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Chrisjoy er en bruker opprettet igår. Er dette bare et troll, og en trolletråd? Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 @Chrisjoy: da har vi vel bare ulik debatteknikk da. Mulig jeg er "overfølsom", men det er nå engang sånn jeg foretrekker å debattere. Fra en som har vært mye uenig med deg i debatter har det aldri vært noe å utsette på debatteknikken din. Tror ingen andre enn Chrisjoy syns Chrisjoy tilfører forumet noe sv verdi når han opptrer slik Lenke til kommentar
Chrisjoy Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 @Sheasy Der gjorde du deg slyldig til nok en vilfarelse med krav om nyheter. Du kommer sannsynligvis aldri til å lære deg fornuft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Fra en som har vært mye uenig med deg i debatter har det aldri vært noe å utsette på debatteknikken din. Tror ingen andre enn Chrisjoy syns Chrisjoy tilfører forumet noe sv verdi når han opptrer slik Takk for det, jeg prøver nå ihvertfall; selv om jeg også noen ganger kan la meg rive med i "kampens hete" og kanskje virke litt ufin. Men som en hovedregel prøver jeg å diskutere sak fremfor person, og da helst på en høflig måte. Chrisjoy har sin måte å argumentere på, og det respekterer jeg; men jeg ville ikke diskutert på den måten. Som jeg skrev: andre får selv lese det som de ulike debattantene her skriver og så selv gjøre seg opp sin mening. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Chrisjoy argumenterer ikke, han slenger dritt uten noe hold eller mening bak og tror det skal få folk til å snu og "åpne øynene". Jeg er veldig klar over "teknikken" til Chris og det er en reèl teknikk som fungerer, men han har desverre ikke fått med seg at drittslengingen må brukes i kombinasjon med andre teknikker. Ingen hører på en som sier "ettellerannet er bra" for så å bare slenge dritt. Du har virkelig ikke forstått diskusjonsformen du prøver å representere. Skal jeg påpeke skrivefeilene dine og kalle deg en tilbakestående ape som ikke forstår noenting og er så mentalt forstyrret at du kan sammenliknes med Breivik og at slike som deg bør drepes på en bestialsk måte eller sperres inne på livstid? Jeg tror og håper at begge sider forstår at det trengs forandringer. Det er ingen som har sagt at dagens system er perfekt(?). En middelvei av det som blir skrevet er antagelig best, men det trengs sikkert litt tilpassninger underveis. Et stort problem i slike diskusjoner er at det er mye vi ikke har sett i praksis og mye av det vi har sett i praksis har foregått i en annen tidsalder. Verden har forandret seg mye siden sist vi så dårlige eksempler på for eksempel "kommunisme", de landene som påstår at de er kommunister er etter min mening nærmere diktatur og politistater. Virkelig bra at vi har folk som Grimnir her som faktisk kan skrive noe fornuftig fra siden han representerer. Lenke til kommentar
Chrisjoy Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 @Grimnir Flott at du klarer å respektere mitt drepende retoriske krydder. Jeg ville ikke klare å få sove om natten hvis jeg deltok i diskusjon om hvorvidt psykopati er sunt å hvile samfunnet på om jeg ikke fikk gleden av å ytre bitende og nedverdigende sarkasme rettet imot de som forsvarer denslags. På samme måte ville jeg ikke klare å diskutere med naboen om hvorvidt sønnen hans burde få knulle vesle datrs mi' uten bruk av det groveste retoriske krydder spedd i mellom argumentene. Det er åpenbart at han ikke forstår holdbar argumentasjon og da gjør bare retorisk krydder inntrykk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Du er et godt eksempel på at samfunnet hviler på psykopati Chris. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 @Belphegor Du er for dum i hodet til å forstå holdbare argumenter. Beviset ligger i at du ikke har klary å anetkjenne de jeg har strødd utover denne tråd. Jeg forstår ikke hva du skriver, du bruker ord som ikke eksisterer. Jeg tror jeg tar en rapporteringsfest jeg. Du er ikke istand til å oppføre deg og heller ikke istand til å utføre målet ditt, slik jeg sikkert ikke forstår det , så det er ikke noen grunn til å ha deg her på forumet. Beklager til alle som synes denne fyren er artig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Til moderatorene; Jeg har ikke bidratt til noe konstruktivt i mine innlegg jeg heller. Jeg har sikkert fyret oppunder. Beklager til dere og alle andre. Noen synes sikkert det bare er artig, men det får være grenser på hvor langt dette bør fortsette. Bare min mening, kan jo hende dere moderatorer har en annen oppfattning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg