Poseidon_2k Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg trenger hjelp med battlefield på min pc! Jeg har prøvd omtrent alt som står på forumene, men det hakker så grasalt alikevel! Her er min specs: Intel Celeron 2,60Ghz nVidia Geforce FX 5200 (Detonator 52.16) 512Mb DDR Ram Realtek AC97 Audio (Lydkort) Jeg fatter ikke hva som kan være feil??? Endret 16. november 2003 av Poseidon_2k Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 hm celeron og fx 5200?? neida.. hmm prøv å endre på ulike instillinger på grafikk og lyd og se va det gjør med fps'en når du spiller. Jeg tjener 20-30 fps på å sette ned lydkvaliteten.. du får frem fps ved å skrive fps 1 console, så fjerner du radio commandslinja oppe på skjermen med F8 og ser hva du har i fps Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 LYD-instillingene kan være synderen her - prøv å still ned kvaliteten på lyden - mange som har opplevd at dette hjelper mot endeløs hakking... PS: har du opplevd dette problemet med andre spill også ?? Lenke til kommentar
mago Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Guide: Tweaking Battlefield 1942 http://www.tweaktown.com/ttg/ttgdocument.p...pe=guide&dId=23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå