Gå til innhold

Fikk slått gamle hastigheten ned i støvla! - Gledesutbrudd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke du blir sånn veldig poppis her inne av at du har tatt bilde med mobilen av at du kjører så kjapt. Er vel ingen baner i Norge hvor du kan komme opp i 237 med en C180. Så tar det som at du gjorde det på offentlig vei, koselig av deg.

Og når du i tillegg tar bilde med telefonen i den hastigheten...

 

Sånne dioter burde aldri fått lov til å kjøre bil! 

Lenke til kommentar

Alle har "vert kalv" som du sier det, men det betyr ikke at alle har behov for å skryte over at skranglekassa si går fort...

 

Likte deg bedre når du har bare sleit med å få "wet-look" i håret og "kule" geofilters til Snapchat...

Hadde du visst hele historien og modifikasjonene og alt som er gjort, hadde du nok driti i både geofilter og wetlook ska jeg si deg ;)
Lenke til kommentar

 

Alle har "vert kalv" som du sier det, men det betyr ikke at alle har behov for å skryte over at skranglekassa si går fort...

 

Likte deg bedre når du har bare sleit med å få "wet-look" i håret og "kule" geofilters til Snapchat...

Hadde du visst hele historien og modifikasjonene og alt som er gjort, hadde du nok driti i både geofilter og wetlook ska jeg si deg ;)

 

Oh, do tell! Kan ikke vente på hele historien og alle modifikasjonene du har gjort!!

Lenke til kommentar

Gratulerer med såpass høy fart.

Har kjørt selv i enda litt høyere hastighet (på en helt tom motorvei i en kort strekkning rett fram), dette på veier som er laget for det nede i Spania , men det skal svært lite til for at ting kan gå galt med visse biler, så kjøp deg et fastmontert videokamera neste gang som kan vise både dashboard og ruten så blir det langt tryggere om noe skal skje akkurat når du tar bildet.

 

Om du virkelig trenger litt utløp for å føle fart anbefaler jeg deg at du prøver deg på baner laget for dette , koster noen tusen , men du sørger du for å ta bedre vare på deg selv og ikke minst dine medtrafikanter.

 

En annen ting du bør huske på er at mange av oss bilister har nå montert kamera selv på bilen vår og mange av oss føler at det er vår plikt å anmelde medtrafikkanter som ikke burde kjøre på veiene , spesielt om de kjører som idioter i høy hastighet og utsetter andre for fare. Er en grunn til at jeg har et kurrant dashcamera som får med seg bilskiltet til andre bilister.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

For å holde denne tråden litt on-topic da, hvilke modifikasjoner har du gjort med C180? Klistremerker og AMG-logo eller tvangsmating?

2jz med gt8656 turbo og 3" eksos, hks bov osv. Proof? Pm.

Umulig å lese av skiltnr på en bil som kommer i 240 da? Fotoboksen klarer såvidt 150-160?

 

Om du virkelig tror det så.

Du kjører sikkert forbi noen biler også du , om jeg kjører i 90km/t og du passerer i 240 hva er resultatet da?

Lenke til kommentar
Hadde du visst hele historien og modifikasjonene og alt som er gjort, hadde du nok driti i både geofilter og wetlook ska jeg si deg ;)

 

ingen sleeper her i gården i alle fall skjønner jeg..... tipper ingen har noen gang rukket å komplimentere bilen din før du selv har rukket å skryte av den til dem.... 

 

EDIT: også 2J swap da.... så flaut!

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For å holde denne tråden litt on-topic da, hvilke modifikasjoner har du gjort med C180? Klistremerker og AMG-logo eller tvangsmating?

2jz med gt8656 turbo og 3" eksos, hks bov osv. Proof? Pm.

Umulig å lese av skiltnr på en bil som kommer i 240 da? Fotoboksen klarer såvidt 150-160?

 

Det er sikkert fordi de ikke rekker å reagere. Et videokamera filmer konstant.

 

Når du ligger drept langs veikanten vil de også finne skiltnummeret ditt på bilen. Det hjelper ikke om du har kontroll, plutselig kommer det en eller annen "idiot" i fartsgrensen, et dyr, et hull i veien, olje på veien, etc...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...