Paulex Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Umulig å få klemt det inn i en tittel som ga mening. Det jeg sliter med er at jeg mister nettet støtt og stadig rundt 22.00-02.00 hver kveld. Og det dropper ut rundt 3 minutter om gangen. Det jeg da lurer på er om jeg da f.eks. har ett annet (mobilt bredbånd) nettverk tilgjenglig, er det da mulig å bytte til dette smertefritt om hovedlinjen går ned? Slik at jeg ikke blir avbrutt i spill, som er ganske frustrerende. Takker for alle mulige svar, og bare still spørsmål om jeg har vært uklar mvh. Pål Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det finnes løsninger for slikt, men ikke innebygget i de fleste routere der ute, og ikke i Windows heller som standard. Du vil uansett få en liten "Hikke" muligens bli avlogget ved en slik overgang når du spiller, årsaken er at IPen du er tilkoblet med, vil plutselig forandre seg, og dette forvirrer de fleste tjenester. Den beste løsningen er heller å prøve å finne ut hva det er som gjør at det faller ut 2200 og til 0200 for å se om det er noe du kan gjøre. Som for eksempel klage til internettleverandøren, bytte ut eget utstyr eller endre konfigurasjon. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) De fleste av Asus sine routere har den funksjonalitet *Har ikke testet hvor raskt den bytter selv Endret 4. desember 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Dei fleste spelserverar vil vel slite dersom dei ikkje får kontakt med din IP lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå