Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angrer på camsex med eksen.... han ble så stille etterpå....

Anbefalte innlegg

Jeg hadde camsex med eksen for tre dager siden. Vi hadde vært ganske sure på hveandre en stund, men ble venner igjen. Vi camsexet. Etter dette har vedkommende ikke pratet noe særlig med meg, og holdt seg unna... 

Er det naturlig av meg å angre på det? Hva tenker dere? Er det naturlig å føle seg uvel etter det? 

Anonymous poster hash: 4fb5f...66d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er du 39-åringen som skrev en post tidligere?

hvorfor spør du så åpenbare spørsmål? du hadde camsex med eksen, han ble stille etterpå, det føltes ikke bra, du skulle ønske du ikke gjorde det når du fant ut hva det førte til, så spør du, "Er det normalt?".... selvfølgelig er det normalt, du brant deg og har det kjipt, klart det er normalt å angre..... 

du skal være forsiktig med å betvile din egen psyke på et så grunnleggende nivå.... "er jeg normal som angrer?".... veldig uvanlig å betvile seg selv på et så fundamentalt nivå, jeg vil kanskje gå så langt som å si at du er normalt som angrer, men unormal som må spør om du er normal som angrer. 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Ja, det er naturlig - bare pass å ikke gjøre det igjen!

Ja, jeg føler meg såret over at han ikke snakker med meg etterpå.... Han snakket litt etterpå, men han virker veldig fjern ut. Men det er typisk han... Jeg kan risikere at han bare forsvinner helt nå.... 

Ja, det er vel normalt å angre , og normalt å føle seg skuffet over hans oppførsel. 

Lenke til kommentar

Han er sikkert bare like usikker på situasjonen som det du er. Ikke anta det verste. Han føler seg sikkert bare teit som hadde camsex med eksen.

Jeg er fortsatt tiltrukket til min eks. Han er den den personen som jeg har følt meg mest tiltrukket til i hele mitt liv!.  Jeg er ikke over han følelsesmessig. Det har gått snart 3 måneder siden jeg møtte han sist på ordentlig. Men jeg har fortsatt følelser... Jeg skal være stolt av det, selv om jeg kunne ønske at jeg var helt over det følelsesmessige. 

Å ha camsex med han, angrer jeg egentlig ikke på. Jeg ville gjort det samme, om jeg fikk gjøre det igjen, men jeg følte meg litt tom etterpå når han virket ut til å ikke bry seg så mye. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...