Trond Olav Løkken Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 svigermorsete Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Et flott og nostalgisk tilbakeblikk. Noen ønsker sikkert denne seteløsningen tilbake . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Heter det svigermorssete kanskje? Artig bilde. ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Heter det svigermorssete kanskje? Artig bilde. ☺ Herregud! Leste ikke tittelen før etter jeg hadde skrevet kommentaren! ? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Koselig å sitte bak der, spesielt når det er ren og snø. Hehe. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Godt å ha svigermor litt på avstand tenker jeg. Artig bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ett artig og megetsigende motiv du har fanget her Lurer på om bilprodusentene konstruerte bilene med akkurat dette formålet for øye, Det heter i hvertfall: Mother in law seat, på Engelsk Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Takker for kommentarer! Selv om begrepet svigermorsete også er kjent begrep på engelsk, vil jeg tro det bare er en morsomhet. Er vel heller et sete til glede, for en som ellers ville gå glipp av behøvet skyss fra a til b. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg