Session^^ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Noen flere som opplever at komplett er trege med forsendelser etter black friday? Jeg har kjøpt en router. Den er ikke sendt. Broren min har kjøpt et Nvidia 980. Fortsatt ikke sendt... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Bestilte harddisk, minnekort, PSU på fredag kl 7 (Black friday) og fikk harddisken på lørdag og resten på mandag. Så ja det er forsinkelser på pickup point, så vil tro samme gjelder sending med posten. Endret 3. desember 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Orderen min står fortsatt som åpen, én uke etter bestilling. Begynner å bli veldig utålmodig. Varene var på lager da jeg bestilte. Det ble heller ikke varslet om at det skulle ta så lang tid å prosessere ordren. Når jeg spør kundeservice, så sier de at alt ser bra ut - men de klarer ikke svare på når jeg kan forvente at ordren blir prosessert. Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Samme erfaring her. Bestilte hel PC i deler + en separat ordre på et headset. Ingen av delene er sendt, og til PC-delene var cpu-kjøleren ikke på lager til tross for at det stod at den var det da jeg betalte. Den kommer visst ikke inn før 10. desember, så jeg fikk den kansellert og bestilte den fra et annet sted. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Automatisert lager og pakking hos Komplett, har nok bare kommet litt støv i et kulelager. Tar sikkert ikke mer enn et par uker å feilsøke og fikse så blir varene sendt fortløpende Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Sjekket betingelsene, og der står det blant annet at man skal bli informert ved forsinkelser... Kan ikke si at de har gjort det heller. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Bedre å spørre komplett enn diskusjon.no i alle fall. Har jo både nettprat, telefon og e-post. 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ganske greit å huske hvor mange titalls tusener av ordre de fikk den helgen også. De har mye å gjøre, og jeg tror ikke de ikke prøver. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 gått en uke idag siden jeg har bestilt, med det så unnskylder de seg med at de ikke har hatt bemanning nok til å håndtere varestrømmen med bestillinger de har fått. morsomme er jo at de har klart å sende og utlevere en sending til en kompis av meg som ble bestilt på tirsdag kveld,og utlevert (igår)med det så kommenterer de at prioriterer ikke betydning på verdi eller volum. så her har dritet seg virkelig ut. det som er totalt trist med dette er at jeg bestilte en SSD av dem som skulle benyttes i en bærbar som har krasjet og hadde behov for en ny, og personlige kundebehandlerens medlidenhet er kun dem kan tilby. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Komplett var helt rå med min bestilling. Fikk min black friday bestilling kl 12.30 på mandag. 1 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Endelig har varene blitt pakka... Tok kun ni dager Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det er snart jul. Hva forventer du? Kan ikke si jeg er overrasket over at ting tar tid på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå