Torstein Norum Bugge Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Men overlever den?Her bruker de Galaxy S6 Active som hockeypuck Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da kan jeg kjøpe denne, ha den forsiktig i lomma og vite at den aldri går istykker der den ligger ved siden av juvelene mine! Lenke til kommentar
Pappakamelen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da kan jeg kjøpe denne, ha den forsiktig i lomma og vite at den aldri går istykker der den ligger ved siden av juvelene mine! Hva om NWO legger til anti-juvel stråling som et population control tilltak? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Tror de heller legger til noe slik i iPhone, fanboygenene dems er nok verre enn andre telefonfolk's gener 1 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Dette er ein telefon eg veldig godt kunne tenkt meg å kjøpe, men det er noko håplaust at dei berre er å få tak i gjennom AT&T. Eg har prøvd å kontakte Samsung her i Noreg, men eg får berre til svar at dei ikkje veit om/når denne kjem i sal her på berget. Kunne dei ikkje ha valt ein annan telefon enn akkurat den eine eg kunne tenkje meg viss dei skulle ha ein AT&T-eksklusiv modell...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå