rvenes Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hei. Trenger drivere til eit ITK isdn kort. Kortet er eit isa kort og står i ei Siemens Xpert maskin MAksina er ei p2 400 mhz og 64 mb ram. XP driverene eg er på leit etter! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) XP-drivere til et ISA-kort? Hmm, høres tvilsomt ut. Uansett så trengs mer opplysninger. ITK høres veldig ut som et OEM-merke. Du får forsøke å finne ut hvem som har produsert det. På kortet står det sannsynligvis et FCC-nummer. Hvis du tar dette nummeret, og søker på denne siden, så finner du kanskje ut hvem som har produsert kortet. Denne produsenten kan ha generiske drivere til deg. Ellers hadde jeg ikke villet bruke så mye tid på dette. Det selges til stadig billige brukte PCI ISDN-kort på bruktmarkedet. Edit: Eks. dette. Endret 16. november 2003 av sofTest Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det ser ikke ut at ITK fortsatt eksisterer, men etter noe leting fant jeg ut at ITK.com nå viser til Digi. De har en del drivere til eldre ISDN kort og der kan man identifisere sitt gamle kort (hvis den ble med i produktrekken da digi overtok ITK). Alt jeg fant var en w2k-driver (som skulle fungere i xp). Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Det er ikkje min pc. Var eit FCC nummer der ja. Nummeret er: MWV255 Også står det Siemens på chippene på kortet Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 MWV viser til ITK. Og som bitcowboy over sier, så ser det ut som Digi har tatt over. Din beste sjanse er det du finner på denne siden. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 MWV viser til ITK. Og som bitcowboy over sier, så ser det ut som Digi har tatt over. Din beste sjanse er det du finner på denne siden. ja, fant det også! virker no (har gjort det lenge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå