SK26 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Noen her inne som har hatt tentamen eller eksamen med temaet: Making a difference? Noen som vet hvilke typer oppgaver det kommer? Takk for svar Endret 3. desember 2015 av SondreK10 Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hmm, du får velge mellom mange oppgaver. 2 av de MÅ du svare på, den 3. er valgfri oppgave. I langsvarsoppgaven valgte jeg en oppgave der du skulle skrive om hvordan du kan gjøre en forskjell på verden. I oppgave 1 så skrev jeg om hva vi kunne gjøre med flyktningskrisen (husker ikke oppgaven) Oppgave 2 handlet om sweatshops som du får et vedlegg om og noen spørsmål du skal svare på i teksten. Håper det var til hjelp Lenke til kommentar
SK26 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Hmm, du får velge mellom mange oppgaver. 2 av de MÅ du svare på, den 3. er valgfri oppgave. I langsvarsoppgaven valgte jeg en oppgave der du skulle skrive om hvordan du kan gjøre en forskjell på verden. I oppgave 1 så skrev jeg om hva vi kunne gjøre med flyktningskrisen (husker ikke oppgaven) Oppgave 2 handlet om sweatshops som du får et vedlegg om og noen spørsmål du skal svare på i teksten. Håper det var til hjelp Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå