AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hei for ei stund siden ble jeg anmeldt meldt inn både til politi og barnevern for å ha klikket totalt mot min ex etter brudd. saken ble henlagt pga bevisets stilling- men min sak ble derimot henlagt da det ikke antas å Være rimelig grunn til å undersøke om det foreligger straffbart forhold. Dette synes jeg er hårreisende da personen har misbrukt 3 viktige ressurser bare fordi personen selv er psykisk gal og er sjalu. Han Gjør alt for at jeg skal knekke eller at han skal få ting som han vil. skal man virkelig la personen gå for å ha kommet med all usannheten som personen kommer med ? personen kommer med mye hele tiden som kan ødelegge om det ikke stoppes - selv om jeg kan bevise til alle instanser at dette er feil. De tror meg - men om personen pøser på og pøser på vil dette prege meg og jeg vil bli utmattet til slutt. Dette trenger jeg ikke da jeg har et barn som sårt trenger det trygt og stabilt. jeg vil skjerme mitt barn for alt dette og alle undersøkelser som må bli gjort gang på gang da dette Gjør mitt barn usikkert da det stadig kommer nye mennesker innom.. Anonymous poster hash: 37d19...743 Anonymous poster hash: e4626...5fa Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Eg saknar meir informasjon her. Skjønar ut frå det du skriv at du opplev dette som veldig belastende.Du spør om kvifor saka vart henlagt slik den vart gjort? Kan du fortelje om kva han han(?) har gjort som gjorde at han vart anmeldt? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Eg saknar meir informasjon her. Skjønar ut frå det du skriv at du opplev dette som veldig belastende. Du spør om kvifor saka vart henlagt slik den vart gjort? Kan du fortelje om kva han han(?) har gjort som gjorde at han vart anmeldt? han anmeldte meg falskt om at jeg hadde opptrådt truende med kniv. var totalt husfred den kvelden. itillegg har han gått til forskjellige instanser osv for å svekke meg og ødelegge for meg. Dette kan få store konsekvenser både for meg og mitt barn Anonymous poster hash: e4626...5fa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Eg saknar meir informasjon her. Skjønar ut frå det du skriv at du opplev dette som veldig belastende. Du spør om kvifor saka vart henlagt slik den vart gjort? Kan du fortelje om kva han han(?) har gjort som gjorde at han vart anmeldt? han anmeldte meg falskt om at jeg hadde opptrådt truende med kniv. var totalt husfred den kvelden. itillegg har han gått til forskjellige instanser osv for å svekke meg og ødelegge for meg. Dette kan få store konsekvenser både for meg og mitt barn Anonymous poster hash: e4626...5fa Eg saknar meir informasjon her. Skjønar ut frå det du skriv at du opplev dette som veldig belastende. Du spør om kvifor saka vart henlagt slik den vart gjort? Kan du fortelje om kva han han(?) har gjort som gjorde at han vart anmeldt? han anmeldte meg falskt om at jeg hadde opptrådt truende med kniv. var totalt husfred den kvelden. itillegg har han gått til forskjellige instanser osv for å svekke meg og ødelegge for meg. Dette kan få store konsekvenser både for meg og mitt barn Anonymous poster hash: e4626...5fa Fyren høres jo nesten psykotisk ut. Hørte om ein lignande sak frå eit familiemedlem som var ilag med ein som sannsynlegvis var psykopat som drev med mye det samme. Når dei var ilag så "brøyt" han ho ned psykisk heile tida. Han var sjalu og gjorde alt for at dei skulle "halda" seg saman. Veldig utspekulært og drev med diverse herse teknikker. De fekk barn ilag og slo opp. Og siden systemet er så pass dårlig så er det umoleg for familiemedlemmet mitt å bli kvitt vedkommande frå barnets liv enda han åpenbart kun er med barnet fordi han ønsker å være sammen med mitt familiemedlem. Det eg ville frem til var at (om eg setter typen din og eksen til ho eg er i familie i samme bås) er at samfunnet er i ikkje bygd opp for å hjelpe dei som blir utsatt for heseteknikker som er kun der for å bryte deg ned psykisk noko som det garantert burde vært. Besøksforbud: bli kvitt han ut av livet, og da har han vel heller ikkje moglighet til å ta kontakt med deg lengre. Men så kan jo han fortsatt ringe etater, men på eit eller anna tidspunkt må vel dei se eit mønster mellom han som ringer og hvem han "anmelder". Grensa må vel gå ein plass. Anonymous poster hash: b1b8f...96f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå