GoSuperb Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Ønsker en ny skjerm i TV-størrelse. Det kan være TV, men må la seg plombere. Jeg tror ikke på hypen med at skjermer må ha glossy skjerm for smell i bildet. Hadde en matt TV som tok kvelden nå, og den var mer en fin nok. Var litt liten skjermstørrelse på den, og den var kun HD-ready og hadde litt lav skjermoppdateringsfrekvens. Samt litt for pikselert skyggeoverganger/fargeoverganger (omtrent som om antall bits per farge var for lavt). Ellers hadde den et sylskarpt bilde og en god fargebalanse/kontrastbalanse. Krav: - god til gaming i Full-HD på PS4 - lisensfri (eller kan bli) - kan gjerne være en dum monitor eller Public display som ikke er helt ræva - så stor som mulig med noe kvalitet over seg til en god pris-nytte (vil jo ha mest for pengene) - kanskje 60" eller så stort det lar seg gjøre. - Helst under eller omkring kr 10.000. 4K kan koste mer enn Full-HD - Mange HDMI-porter, gjerne også andre porter, men krav om at de er nyttige nok (moderne). Altså DVI går greit, men klarer meg fint uten D-Sub, Displayport er krydder, sånn mobiltilkobling ingen krav, men krydder. Gjerne noe trådløst i den, men ingen krav - helst matt eller så matt som det går an å få tak i. Helst ikke krummet+glossy pisseskjerm. Det blir bare for dumt. Må jo være tidens mest stupide påfunn og ha krumming og blank skjerm i sammen. Finnes det i noen el-kjede? Eller må man andre steder? Lønner det seg å betale en TV-reparatør for å lete etter gåen elektronikk, f.eks. oppblåste billigkondensatorer i det gamle HD-ready apparatet, eller skal jeg la det få en verdig død? Endret 3. desember 2015 av GoSuperb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå