Gå til innhold

Vite til XP2500

Seregon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge de kjølerne er veldig bra for du kan bytte vifter etter behov enten være kjølebehov eller lavt støynivå.

Det kan lønne seg og kjøpe dyr kjøler til og begynne med i stedet for og kjøpe nye kjølere etter hvert som behovet endrer seg.

Derfor vil jeg anbefale deg en av disse. (evt en annen der du kan bytte vifte)

Lenke til kommentar

Monterte Volcano 11 i min eldste nevøs PC i sommer. Har ikke fått noen klager på det valget. Kjøler godt, og veldig bra med muligheten til å regulere hastighet på vifte etter belastning og romtemperatur. Test finner du her.

Prisen har gått ned også, får den mange steder til under 350 kroner. Tar du sjansen på Databutikken, så får du den til og med til 279 kroner. Bare søk på Volcano 11 i Prisguiden. Husk også å bruker Arctic Silver.

Lenke til kommentar
Du kan bare glemme å bruke lite penger på kjøler hvis du skal klokke en 2500 til 3000

:lol::lol::lol::lol::lol: det klarer du meget fint med BOXED kjøler skal jeg si deg! men den blir litt varm da, skal du klokke en lengere enn 2.166ghz så trenger du nok en litt heftigere kjøler. Kjøp deg en SLK 900 med en 92x92mm zalman fra microplex. Da får du mere kjøling enn du kommer til å trenge, har bygd en data med XP2500@ 2.38Ghz med SLK900 og Zalman 92x92mm IDLE temp 38-9grader load rundt 47-8..

BTW thermaltake kjøling SUXXXXXXXXXXXX de har en kunde som heter bryan i vest india som er mamma dalt til de grader

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar
Kjøp deg en SLK 900

SLK 900 må festes i hovedkortet og det er ikke alle som vil føle seg kompentent til og begynne og skrue ned Hovedkortet. SLK 800 har "lettere" fester som gjør at men lettere kan gjøre det selv.

En annen ting er ikke alle hovedkort har hull til og feste kjøler på den måten

Lenke til kommentar

SLK 900 kan være stor for enkelte Hovedkort. Selv om jeg ikke synes det er noe problem og sette på 900 er det likevel enkelte som synes det kan være skummelt og gjøre det.

En bra kjøler med mulighet for og bytte vifter er i min mening det billigste måten og kjøle prossesor. Du får større valgmuligheter i forhold til luftmengde/støy/kjøling. Jeg gikk fra 139 i FSB til 150 etter bytte av kjøler (er ikke mye men bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...