KBundy Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Hei. Er dette noe dere kjenner til? Jeg har skannet maskinen og finner ikke noe. Når jeg startet tek.no så popper den opp og sperrer annen aktivitet til jeg lukker den. Endret 3. desember 2015 av KBundy Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hadde kanskje hjulpet hvis man kunne se hva som stod der. Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) ahh sry. Det ble for dårlig kvalitet på bildet. Det står en link til et kredittkortselskap i india. https://apply.standardchartered.co.in/ ser ikke skummelt ut, men jeg har ikke besøkt den siden. den popper opp som om det er lagret en cookie på pc'n, men jeg kan ikke finne den. Edit: den popper opp bare på Tek.no Endret 3. desember 2015 av KBundy Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Her er den igjen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Hei kBundy, Ser du bruker Google Chrome, last ned og installer Opprydningsverktøy for Chrome og kjør programmet. Husk å lukke Google Chrome før du kjører det. Og så med: AdwCleaner Får se om det løser problemet. Endret 4. desember 2015 av Gjest Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Hei kBundy, Ser du bruker Google Chrome, last ned og installer Opprydningsverktøy for Chrome og kjør programmet. Husk å lukke Google Chrome før du kjører det. Og så med: AdwCleaner Får se om det løser problemet. Har brukt også de programmene, men det hjalp ikke. Jeg skal prøve Kaspersky og se om den finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå