Gå til innhold

Gammeldags skrivebord windows 10

tvv

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker å bruke den "gamle" skrivebordsfunksjonen under win 10 - og har klart det helt frem til i dag hvor jeg tydeligvis har kommet bort i ett eller annet som gjør at jeg får den win10 varianten - jeg klarer ikke å få tilbake den "gode gamle" noen som skjønner hva jeg mener og som kan gi meg noen tips til hvordan jeg får den tilbake??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva du mener med at "den gamle skrivebordsfunksjonen under win 10" har blitt borte.

Har startmenyen din begynt å fylle hele skjermen eller noe sånt?

Det er vel en eller annen innstilling som styrer det. (Har ingen win10 PC i nærheten, så jeg kan ikke være mer presis.)

Lenke til kommentar

Noe uklart hva du mener, men kan det tenkes at du har en pc med berøringsskjerm og klart å sette Windows 10 i nettbrettmodus, slik at du ikke kommer ut til skrivebordet på vanlig måte, men i stedet har flisene på hele skjermen?

Hei !

Det kan høres ut som en forklaring, men hvor setter jeg den tilbake til ikke nettbrettmodus -

Lenke til kommentar

Noe uklart hva du mener, men kan det tenkes at du har en pc med berøringsskjerm og klart å sette Windows 10 i nettbrettmodus, slik at du ikke kommer ut til skrivebordet på vanlig måte, men i stedet har flisene på hele skjermen?

Hei igjen! Jeg fant det selvsagt bare ved å søke etter nettbrettmodus - takk du reddet dagen min :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...