tvv Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hei Jeg ønsker å bruke den "gamle" skrivebordsfunksjonen under win 10 - og har klart det helt frem til i dag hvor jeg tydeligvis har kommet bort i ett eller annet som gjør at jeg får den win10 varianten - jeg klarer ikke å få tilbake den "gode gamle" noen som skjønner hva jeg mener og som kan gi meg noen tips til hvordan jeg får den tilbake?? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Skjønner ikke hva du mener med at "den gamle skrivebordsfunksjonen under win 10" har blitt borte. Har startmenyen din begynt å fylle hele skjermen eller noe sånt? Det er vel en eller annen innstilling som styrer det. (Har ingen win10 PC i nærheten, så jeg kan ikke være mer presis.) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Klassis visning, prøv følgende: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-vista/change-windows-to-classic-view Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Bruker aldri startmenyen lengre jeg. Bare søker i søkefeltet, det popper jo opp før man er ferdig å skrive navnet til spillet eller programmet. Og alle de der vær og aksjetips-widgetene er fjernet. Endret 3. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 http://startisback.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Lag en verktøylinje på oppgavelinjen som er til denne mappen. C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Noe uklart hva du mener, men kan det tenkes at du har en pc med berøringsskjerm og klart å sette Windows 10 i nettbrettmodus, slik at du ikke kommer ut til skrivebordet på vanlig måte, men i stedet har flisene på hele skjermen? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Noe uklart hva du mener, men kan det tenkes at du har en pc med berøringsskjerm og klart å sette Windows 10 i nettbrettmodus, slik at du ikke kommer ut til skrivebordet på vanlig måte, men i stedet har flisene på hele skjermen? Hei ! Det kan høres ut som en forklaring, men hvor setter jeg den tilbake til ikke nettbrettmodus - Lenke til kommentar
tvv Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Noe uklart hva du mener, men kan det tenkes at du har en pc med berøringsskjerm og klart å sette Windows 10 i nettbrettmodus, slik at du ikke kommer ut til skrivebordet på vanlig måte, men i stedet har flisene på hele skjermen? Hei igjen! Jeg fant det selvsagt bare ved å søke etter nettbrettmodus - takk du reddet dagen min :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå