Kennethsk Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Har en Dell skjerm stående som jeg ikke bruker, og lurer på om det er et marked for å selge den. Eventuelt hvor mye jeg kan forvente å få for den? Har kjøpt den brukt selv for en god stund siden, så jeg vet ikke hvor gammel den er. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) http://www.trustedreviews.com/Dell-UltraSharp-3007WFP-HC-30in-Monitor-review-dell-ultrasharp-3007wfp-hc-page-2#tr-review-summary 2560 x 1,600 1080p Finner ikke helt klart hva slags oppløsning den har eller om den har maks 60 hz. I så fall tviler jeg på 1000-1500 kr maks er det du får. Kanskje i vertfall lavere, koster ikke stort for slike skjermer i dag, er lite med bare full HD på 28" Samsung S32E590C Har du kvittering, så er det kanskje lettere å selge den hvis ikke må du være glad for å du får noe igjen for denne. Særlig om den har pixel feil eller gir dårlig bilde. Endret 3. desember 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 2560x1600 16:10, 60hz, skikkelig ips-panel med godt wide-gamut baklys... så gammel at den sikkert krever dual link dvi. Svindyr og knallbra når den var ny. Realistisk pris ligger vel i området 2000-3000. Kan være litt tungsolgt, men den er fremdeles god nok til at man kan få litt igjen for den. Kan bli litt tungsolgt, spesielt nå som 27"-ere med samme bredde og nesten like godt panel er blitt så billige. Sleng den ut på finn og se hva som skjer. Solgte tilsvarende Apple 30" i vår, og den var lettsolgt. (Men Dell-en er jo ikke like fin...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå